Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

hannabelgje schreef: Goh echt? Goed zeg! Dan was mijn dag maar saai.

Ot vandaag op gesprek voor mijn stage.  Behoorlijk zenuwachtig.
Als jij vandaag een babbie had gekregen, zou dat alles behalve saai zijn geweest  ;D. Suprise!!!!

Ik werd vanmorgen wakker, deed de telefoon aan, zag een van de foto's van gister en ik had gelijk weer een smile op mijn gezicht  :)
Straks even de da bellen. 
Onze kleine houdini heeft het voor elkaar gekregen om vannacht (terwijl ik er naast sliep!) haar spalkje af te krijgen.
Ben verschillende keren wakker geweest maar heb niets gehoord. 
Tuttebel!!!
Riek schreef: Straks even de da bellen. 
Onze kleine houdini heeft het voor elkaar gekregen om vannacht (terwijl ik er naast sliep!) haar spalkje af te krijgen.
Ben verschillende keren wakker geweest maar heb niets gehoord. 
Tuttebel!!!
Ach gossie, wat een klein monstertje toch. Beterschap voor haar. :-*
hannabelgje schreef: Stagegesprek ging heel goed. Ik mag maandag beginnen. Wat een leuk bedrijf zeg! Ik ga volgende week ook een dagje "op het land" werken. Heerlijk lijkt me dat. Nu even vlug een broodje smeren en naar school. Ben nu eigenlijk illegaal bezig. :o
:thumbsupup: :thumbsupup: :thumbsupup:

OT: Vanochtend 12 mensen naar 4 locaties gebracht, straks 5 schoolkinderen naar huis brengen en vanmiddag nog 16 mensen van 5 locaties naar huis brengen. Tussendoor even eten en verder niet zoveel, heb net de wolfjes al uitgelaten  :) :)
fem fatale schreef: Niet vergeten te stemmen he?
Nee, al ben ik er nog steeds niet aan uit op wie dan. Ik had een geschikte partij gevonden wat standpunten betreft, denk ik, maar daar zitten vooral oude mensen, echtparen, en iemand die een badjuf in elkaar getimmerd heeft etc in. Hmm...
Ik heb geen stembiljet gekregen. Bij stembureau krijg je dan te horen dat je pech gehad hebt..je kunt dus niet stemmen.
Bij de gemeente langs gegaan, diegene die er over ging had even geen tijd, of ik later in de middag kon langskomen..moest wel even bellen of ie er wel was.

Wat wordt er moeilijk gedaan..ze hebben toch op de stembureau's lijsten met stemgerechtigden liggen. Waarom geen blanco stembiljet en dan alles invullen zodat je kunt stemmen.
hannabelgje schreef: Nou de uitslag was 35/40, niet slecht dus.
Ook meteen mijn eindevaluatie gehad van de gehele opleiding. Was allemaal prima, behalve de opmerking dat ik altijd een broek draag en dat dat niet in alle functies gewenst is. Euh nou functies waarbij dat niet kan zijn aan mij sowieso niet besteed.  :biggrin2:
:thumbdown:
-Annemarie- schreef: Het is goed bevallen, op 18 maart; 23 jaar geleden onze oudste dochter, en vandaag op Bp ook uitbreiding.  ;D

Voor dochter maak ik dit weekeind twee lekkere taartjes. Heb al van een mede Bp lid een super recept gekregen voor cheesecake, en ik ga er een carrot cake bij maken. Yummmie, het water loopt me nu al in de mond.  :dribble:
Weet je wat het toppunt van lekker is op een carrotcake? Sinaasappelroomkaasglazuurdinges  :D :D :D
En daar zit je dan te lezen op je ereader tot je om 16.15 naar huis mag. Pff ons programma is afgewerkt, maar we moeten netjes iedere dag daar komen zitten wachten tot we weer naar huis mogen. En dan in je achterhoofd al die klusjes die thuis op je liggen te wachten.  :(
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door