Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

1.Laddy,Schotse Collie
2.Joker,labrador x mechelaar
3.Rona,kooiker
4.moeder en dochter Welsh Terrier
5.Bach,rottweiler reu
6.Bila ,rottweilerteef
7.Boris ,Berner Sennen reu
8.Ollie ,Sint Bernardteef
9.Betty Boop ,Sint Bernardteef
10.Harley ,Duitse Dog reu
11.Boris ,Sint Bernard reu
12.Pebbles,Sint Bernard teef
13.Daantje,Sint Bernard teef
14.Gijs, teckel ruwhaar
15.Lotje,Duitse Dog teef
16.Winston,Old English Mastiffreu
en verder nogal wat opvanghonden/herplaatsers ( met name Sint Bernards)

Op dit moment hebben we alleen Lotje en Winston nog  :)
Opgegroeid met
Pincher
Rottweiler
Setter
Collie

Zelf

Begonnen met een oude asielzoeker .... Sproetje die heeft nog twee jaar geleefd
Daarna twee Langharige Hollandse Herders als pup gekomen en 9 en 11 jaar geworden
Border Collie als pup gekomen en maar twee jaar geworden
Toen waren de kids inmiddels ook groter en hebben we v.n herplaatsers opgenomen
Milo JRT als 2 jarige gekomen en bij ons ruim 14 geworden
Snoopy JRT als 8 jarige gekomen en bij ons ruim 13 geworden ( epilepsie hondje )
Rocky JRT als 9 jarige gekomen en bij ons 10 jaar geworden ( epilepsie hondje )
Boris ODH als 7 jarige gekomen , is bij ons 9 jaar geworden
Baffie ODH als 8 jarige gekomen , is bij ons 10 geworden
Sheila Schotse Colllie als 9 jarige gekomen in verwaarloosde toestand , na 5 maanden overleden
Tessa JRT als pup gekomen , Tessa is bijna 11 jaar
Amber E.B als pup gekomen , Amber is 8,5 jaar
Noa E.B als 6,5 jarige gekomen en Opoe is nu 12,5 jaar
Altijd honden gehad, ook thuis met honden opgegroeid.
Vroeger van mijn ouders:
Chow chow reu, Waldo  (mega eigenwijs, maar dan ook echt MEGA met hoofdletters :biggrin2: maar vreselijk lief). Waldo is 12 jaar geworden en moesten we toen helaas in laten slapen vanwege kanker.
Berner sennen reu, Boris. Boris is helaas maar zes jaar oud mogen worden en vonden we op een ochtend dood in zijn mand.  :'(
Van mezelf:
Witte Herder stockhaar reu, Senna. Senna hebben we op 9 jarige leeftijd ook in moeten laten slapen vanwege kanker.
Witte Herder langstockhaar reu, Raiko. Raiko is inmiddels vier jaar oud (bijna vijf). En ik hoop dat hij nog hééééééééél lang bij ons mag blijven.
Laatst gewijzigd door Senna99 op wo 19 mar 2014, 12:06, 1 keer totaal gewijzigd.
Zonder huisdieren opgegroeid omdat moeders en zus astmatisch zijn (en mijn ouders ook niet echt "huisdieren-mensen" zijn). Zelf ben ik meer een katten-mens, dus toen ik met mijn ex ging samenwonen kwam Pugsley.
Toen ik in 2005 met Pugsley bij mijn Schatzi in Berlijn introk, kreeg ik zijn hond Shanny erbij  ;D ;D Shanny was een Schnautzer-mix. Een geweldige en vooral hele lieve hond  :smitten: die op het woord luisterde en geobsedeerd door eten was. Niets was veilig voor haar.
Helaas moesten we haar in 2008 op 14-jarige leeftijd laten inslapen omdat ze vol tumoren zat en gewoon geen kracht meer had  :'(

Ik zou nu best wel een klein hondje willen hebben, maar onze woning is gewoon te klein, ik denk niet dat Mowgli dat leuk zou vinden en het belangrijkst van alles, we kunnen een hond niet de aandacht geven die het nodig heeft, dus dat zou enorm oneerlijk zijn.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door