Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Mieke L. schreef: Nr. 14 is ook een Skik! Wat leuk! De eerste keer dat ik die naam bij een andere hond zie!
Ja, Skik en Orb schijnen met elkaar te maken te hebben. Destijds bedacht door de puberzonen in huis. Zo had ik Bollie Brutus genoemd, maar ook daar hadden de pubers een andere mening over. ;)
Vanaf mijn geboorte  ;D
Op volgorde van binnenkomst.

Hector, Amerikaanse cocker, 8 jaar geworden
Goldy, Golden retriever, 2 jaar geworden
Pippi, Amerikaanse cocker, 15 jaar geworden
Angel, amerikaanse cocker, 14 jaar geworden
Joeri, cavalier, nu 7,5 jaar
Casper, cavalier, nu 11jr en 7mnd
Sem, cavalier, nu 2,5jr
Jip, golden retriever, nu 7,5mnd
Rakker, kruising jackrussel met 4 maanden zwaar mishandeld in huis gekregen. Is 10 jaar geworden.
Amber kruising labrador met hollandse herdershond. 11 jaar geworden op 10 dagen na.
Diego Oudduitse herder. Net geen 5 geworden.
Buffel Oudduitse herder. Eind juli wordt hij alweer 4 de grote kanjer.
Shay Duitse herder langstockhaar. Die is nu bijna 14 maanden.
Pitbull x boxer reu
Toen twee Pitbull teven
Mechelse herder x kangal teef
Mechelse herder x Stafford teef
Mechelse herder x border collie?? Teef
Border collie teef (nu nog hier)
Jack russel teef
Mechelse herder teef
X Mechelse herder reu.  (Nu nog hier)
X Mechelse herder teef.  (Nu nog hier)

En tussendoor nog een aantal opvang honden die ik heropvoedde voor particulieren of organisaties dat was van een paar dagen tot een jaar.

En regelmatig logee honden meeste dogachtige.
*Dorothea* schreef: O en waar ik naar benieuwd ben, kwam er gelijk een hond toen je op jezelf ging wonen?
Nee, toen werkte ik full-time en vond dat geen optie. Wel had ik katten. Op mijn 32e ben ik met kinderen begonnen (3 stuks) en daardoor minder gaan werken. Maar pas toen mijn jongste 3,5 was en ik 41 kwam mijn 1e hond hier. Dat kwam zo, mijn zus nam een Cavaliertje en ging op vakantie. Mijn oudste zoon en mijn dochter vonden dat maar een eng beest. Omdat ik zelf met honden (sterker nog met een dalmatier) ben opgegroeid vond ik dat zo zonde! Afijn mijn zus ging op vakantie en haar Cavaliertje kwam bij ons. Mijn eerst bange kinderen vonden het uiteindelijk geweldig en toen wist ik dat wij ook een hondje moesten nemen!
Pascha  bouvier    (was 1,5 toen ik geboren werd en is bijna 14 geworden)
Joris  kruising      (gekomen toen ik een jaar of 5 was en is 18 jaar geworden)
Tommie  kruising  (gekomen toen ik 7 was en is 12 jaar geworden)
Wodan  rottweiler (gekomen toen ik 16 was, mijn eerste eigen hond, is bij mijn ouders gebleven toen ik uit huis ging. Is 10 geworden)
Mickey rottweiler  (gekomen toen ik 18 was en net samenwoonde, is maar 6 jaar geworden)
Shiva  Pitbull        (gekomen toen ik 19 was en voor mijn verjaardag gekregen van mijn toenmalige vriend wat een flinke ruzie
                            opleverde want wie geeft er nou zonder overleg een hond/pitbull cadeau. Shiva is wel de liefde van mijn leven
                            geworden en waarom ik nu zo gek ben op dit ras. Ze is 13 jaar geworden)
Jack  pitbull bully  (is nu ruim 2 jaar)
Jane  kruising      (is nu 1,5)
Mieke L. schreef: Nee, toen werkte ik full-time en vond dat geen optie. Wel had ik katten. Op mijn 32e ben ik met kinderen begonnen (3 stuks) en daardoor minder gaan werken. Maar pas toen mijn jongste 3,5 was en ik 41 kwam mijn 1e hond hier. Dat kwam zo, mijn zus nam een Cavaliertje en ging op vakantie. Mijn oudste zoon en mijn dochter vonden dat maar een eng beest. Omdat ik zelf met honden (sterker nog met een dalmatier) ben opgegroeid vond ik dat zo zonde! Afijn mijn zus ging op vakantie en haar Cavaliertje kwam bij ons. Mijn eerst bange kinderen vonden het uiteindelijk geweldig en toen wist ik dat wij ook een hondje moesten nemen!
En komt er nog een keer een dalmatier?
Ik ben opgegroeid met honden van huis uit. Eerste hond was een Hollandse Herder die de boer waar wij op vakantie waren niet meer aankon. Pa en ik, destijds een jaar of 4, hebben de hond uit de kennel gehaald en meegenomen. Het vervolg kan ik me niet herinneren. Daarna kwam Barry, een Mechelaar teefje. Herplaatser met een moeilijk verleden, maar zij en ik waren de allerbeste vriendjes. Zij overleed aan een BMO toen ik een jaar of 10 was. Toen kwam Prins, onze middenslag poedel. Mijn witte vriendje. Toen ik het huis uit ging is hij bij mijn ouders gebleven.
Eenmaal op mezelf, getrouwd en beiden werken, geen honden maar wel al snel 6 katten. Die zijn er nog immer, zij het dat de samenstelling van de kattenbende in de loop der jaren wel veel verloop heeft gehad.
Na mijn scheiding, waarbij de katten aan mij zijn toegewezen per convenant, een relatie gekregen met huidige man. De katten zijn gebleven, maar er kwamen honden bij tot mijn grote vreugde!
In 2003, januari kwam Sultan, onze eerste Cane Corso. Toen hij 2 jaar oud was, kwam Irina erbij, een herplaats CC teef van toen 4 jaar oud.
Irina overleed in 2009. Toen kwam onze Donata, wederom een CC teefje.
Na het overlijden van Sultan in 2011 hebben wij, in overleg met de fokker van Do en na heeeeel veel nadenken besloten zelf te fokken.
In oktober 2012 is ons eerste nest geboren en hebben wij Angelo aangehouden.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door