Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

In het jaar 2000 kwam ik er pas achter dat als je allergisch voor katten bent dit niet betekent dat je allergisch voor honden bent.
En vanaf 2000 heb ik samengewoond met de volgende honden:

Jack, rottweiler (uit het asiel)
Didi, rottweiler
Kes, rottweiler (herplaats)
Samson, kruising rottweiler uit Spanje
Jojo, gróóóte Cocker spaniel uit Spanje
Loekie, cocker uit Spanje
Freggel, cocker uit Spanje
Kasper, cocker uit Spanje
Flip, rooie cocker (herplaats)
Suusje, Belgisch Griffon
Wicky, kruising boomer langhaar
Spookje, Belgisch Griffon

Kasper is helaas herplaatst (en is fantastisch terecht gekomen!)

Jojo, Flip, Wicky en Spookje behonden ons huis. :biggrin2:

En de rest is overleden.
Laatst gewijzigd door Annett op di 18 mar 2014, 22:41, 1 keer totaal gewijzigd.
Nimmie&noah - cavaliers
Danny&guus - cavaliers
Elmo - Bouvier
Bambi - bullmastiff
Theo - australische herder

Bambi en elmo zijn van mijn vriend.  Elmo heb ik niet lang hier gehad hij was ook al veertien. Theo hebben we samen aangeschaft.  Noah heb ik op 6 jarige leeftijd overgenomen en nimmie een jaar later.  Ik heb ze beide een aantal jaar nog mogen hebben tot ze overleden (veel te vroeg) aan hart problemen. Guus kwam hier met acht weken en paar maanden later Danny die was toen acht maanden.
Laatst gewijzigd door bloemetje op di 18 mar 2014, 23:26, 1 keer totaal gewijzigd.
Je vraag zet me aan het denken ???
1, Vlokkie, ong. 1970. na jaren samen met m'n vader zeuren bij m'n moeder. Eigenlijk ook nog nummer 0. Een speelgoed terriër die ik als een echte hond verzorgde en ook meenam op de zondagse wandeling.
2. Douschka. Gekregen van m'n toenmalige verloofde, nu bijna 40 jaar mijn man. Als 5 weken jong pupseltje gekomen omdat de moeder een paar broertjes en zusjes had doodgebeten.
Inmiddels getrouwd:
3. Chanta. Dochter van Douschka. Een oepsnestje.
4. Amber. Een bouvier.
5. Tirza. Een bouvier.
6. Ginny. Een bouvier.
7. Fabienne. Een bouvier.
8. Isméne. Een bouvier. Zoon van Fabienne.
9. Charel. Een bouvier, dochter van Ginny.
10 Lizzy, kruisinkje.
11. Lotje, Jack Russel.
12 Loesje, Jack Russel.
13. Elmo, Fila Brassiliero, meegenomen als pup van de kliniek waar ik toen werkte en die niet meer welkom was bij z'n fokker, die een nest van 12 pups had, allemaal reuen en hij was de kneus met allerlei problemen.
14. Skik, Jack Russel, zoon van Lotje
15. Orb, de broer van Skik.
16. Bollie, ook een zoon van Lotje.
17. Caith, Labrador Retriever.
18. Eden, Labrador Retriever.
19. Fleurtje, dochter van Caith.
20. Robbie, Labrador Retriever.
21. Bruno, zoon van Eden.
22. Bliss, zus van Bruno.
23. York, Labrador Retriever.
24. ????? Zoon of dochter van Eden die als alles goed mag gaan morgen wordt gedekt.
En alle honden die door ons zijn aangeschaft of die we hebben aangehouden uit nestjes, die er nu niet meer zijn, zijn ook bij ons gestorven.
MargaS schreef: Je vraag zet me aan het denken ???
1, Vlokkie, ong. 1970. na jaren samen met m'n vader zeuren bij m'n moeder. Eigenlijk ook nog nummer 0. Een speelgoed terriër die ik als een echte hond verzorgde en ook meenam op de zondagse wandeling.
2. Douschka. Gekregen van m'n toenmalige verloofde, nu bijna 40 jaar mijn man. Als 5 weken jong pupseltje gekomen omdat de moeder een paar broertjes en zusjes had doodgebeten.
Inmiddels getrouwd:
3. Chanta. Dochter van Douschka. Een oepsnestje.
4. Amber. Een bouvier.
5. Tirza. Een bouvier.
6. Ginny. Een bouvier.
7. Fabienne. Een bouvier.
8. Isméne. Een bouvier. Zoon van Fabienne.
9. Charel. Een bouvier, dochter van Ginny.
10 Lizzy, kruisinkje.
11. Lotje, Jack Russel.
12 Loesje, Jack Russel.
13. Elmo, Fila Brassiliero, meegenomen als pup van de kliniek waar ik toen werkte en die niet meer welkom was bij z'n fokker, die een nest van 12 pups had, allemaal reuen en hij was de kneus met allerlei problemen.
14. Skik, Jack Russel, zoon van Lotje
15. Orb, de broer van Skik.
16. Bollie, ook een zoon van Lotje.
17. Caith, Labrador Retriever.
18. Eden, Labrador Retriever.
19. Fleurtje, dochter van Caith.
20. Robbie, Labrador Retriever.
21. Bruno, zoon van Eden.
22. Bliss, zus van Bruno.
23. York, Labrador Retriever.
24. ????? Zoon of dochter van Eden die als alles goed mag gaan morgen wordt gedekt.
En alle honden die door ons zijn aangeschaft of die we hebben aangehouden uit nestjes, die er nu niet meer zijn, zijn ook bij ons gestorven.
Nr. 14 is ook een Skik! Wat leuk! De eerste keer dat ik die naam bij een andere hond zie!
*Dorothea* schreef: Zo Marga da's een lijst!  :D
Ja, over 40 jaar en altijd meerdere honden. We hebben er nu 5 thuis en eentje woont hiernaast bij onze zoon en een andere bij onze dochter nadat haar labje op 2jarige leeftijd dood in de kamer lag. Anders was hij hier nog geweest.
Maar allebei zijn ze hier bijna net zoveel als bij hun huidige baasjes. :biggrin2:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door