Kattenbakken
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
- sphynxlover
- 3-sterren

- Contacteer:
Re: Kattenbakken
Ik heb 4 katten en twee megabakken, die op elkaar staan.
Ik gebruik kittyfriend ultra, rose verpakking. Heel sterk klontvormend.
Schep elke dag en 1 maal per week bakken soppen, grit zeven en terug.
Ik moet elke dag grit bijvullen.
Een zak per week minstens.
En dat komt door de enorme grote plassen die mijn katten doen. Sinds ze op vers zitten weinig ontlasting maar 4 x zoveel plas.
Zo groot als een tennisbal
Ik gebruik kittyfriend ultra, rose verpakking. Heel sterk klontvormend.
Schep elke dag en 1 maal per week bakken soppen, grit zeven en terug.
Ik moet elke dag grit bijvullen.
Een zak per week minstens.
En dat komt door de enorme grote plassen die mijn katten doen. Sinds ze op vers zitten weinig ontlasting maar 4 x zoveel plas.
Zo groot als een tennisbal
-
hannabelgje
- 5-sterren

We zijn inmiddels een paar weken verder en ik heb inmiddels een bak minder staan. De bakken met houtkorrel worden bijna niet meer gebruikt en ik heb veel minder werk nu. 1 keer per dag schep ik de bakken uit en dan blijven ze mooi schoon. Ik heb alleen nog niet mijn merk gevonden qua vulling. Die van de lidl vind ik niet fijn in elk geval.
Hier twee bakken drie katten. En ook cats best. En inderdaad heel zuinig in gebruik.
Ik heb die van de Lidl geprobeerd. Die vind ik ook niet fijn. 
heb jij een tom en co in de buurt? Misschien verkopen ze die ook wel eldershannabelgje schreef: We zijn inmiddels een paar weken verder en ik heb inmiddels een bak minder staan. De bakken met houtkorrel worden bijna niet meer gebruikt en ik heb veel minder werk nu. 1 keer per dag schep ik de bakken uit en dan blijven ze mooi schoon. Ik heb alleen nog niet mijn merk gevonden qua vulling. Die van de lidl vind ik niet fijn in elk geval.
De sivo white hygiëne vind ik wel heel goed! Je hebt er 3 soorten van. Ik gebruik de blauwe, kost rond 7 euro 12 liter
Gebruik die al járen, en is af en toe in promo.
Er is een goedkopere en een duurdere versie
Heb ook soms de neiging om na een plasje direct te willen scheppen, maar dat kan je idd beter niet doen. Zoals anne al eerder zei!
-
hannabelgje
- 5-sterren

Nee ik schep niet meteen. Maar als de klompjes langer liggen vallen ze weer uit elkaar lijkt wel.
Ik heb cats best ook al geprobeerd maar dat klontert niet genoeg vind ik!
Vind het anders wel goed ruiken! Maar katten zijn er niet zo zot van.
Vind het anders wel goed ruiken! Maar katten zijn er niet zo zot van.