Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Martine-Tom
Ook hier nog vlijtig, mijn aandacht is even verlegd naar de tuin, heb inmiddels de achtertuin en voortuin gedaan, nu nog een klein stukje grond tussen mij en de buurman ontdoen van 10 ton onkruid en de ramen aan de voorkant zemen, oh en nog een stukje schuur soppen dan is het buitenwerk gedaan. Morgen of dinsdag verwacht ik nog een karrevracht aan planten voor buiten dus kunnen die ook de tuin in.
Ik heb zelfs de vensterbanken buiten van een nieuwe laag verf voorzien  :o

Ok binnen loop ik nu wat achter maar je kan niet alles hebben he  :biggrin2:
Door Naomi B
Bij mij net zo Martine. Vandaag lekker met schoonzus en dochter in de tuin bezig geweest. Verder alleen de woonkamer gestoft, de wc klein beurtje en 2 wassen gedraaid. 3 handdoekenwassen gevouwen en 1 bonte was in de wasdroger. Ja jullie tellen goed. Ik had nog 2 handdoekenwassen liggen om te vouwen. Van eerder. Tja.
Door Nadia
Wat goed allemaal zeg:)

Voor mijn gevoel vandaag niks gedaan aan het huishouden. Maar onbewust toch het eea gedaan.

* vriendje heeft gezogen
* ik heb er achteraan gedweild
* bij mijn schoonouders waar we gingen eten de strijk gedaan (mijn strijkijzer is ter reparatie weg).
* wc boven gepoetst
* 3 wassen aangezet met honden kleden, waarvan 2 opgehangen. 1 zit nog in de machine die hang ik morgen op. Ook de Deurmatten zijn mee de wasmachine in gegaan.
* 1 gewone was gewassen en in de droger gedaan en weg gevouwen.
* alle was ingeruimd.

Dit voelt voor mij dus als helemaal niks doen.
Door coby.p
deze week met een nieuwe ruimte begonnen, bij de dagtaak, huishouclubje, de keuken
tot nu toe, opgeruimd, geragebold, (helaas overleed de ragebol halverwege dus verder met zachte bezem.)
buitenkant keuken kasten, heb meteen weer bovenop schone kranten neergelegd. was nodig.
verder is de vloer weer schoon, boodschappen gedaan, was opgevouwen, en de dagelijkse dingetjes.
morgen weer een nieuwe dagtaak.
Door - pien -
coby.p schreef: deze week met een nieuwe ruimte begonnen, bij de dagtaak, huishouclubje, de keuken
tot nu toe, opgeruimd, geragebold, (helaas overleed de ragebol halverwege dus verder met zachte bezem.)
buitenkant keuken kasten, heb meteen weer bovenop schone kranten neergelegd. was nodig.
verder is de vloer weer schoon, boodschappen gedaan, was opgevouwen, en de dagelijkse dingetjes.
morgen weer een nieuwe dagtaak.
:thumbup:
Nou ik nog  8)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door