Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Met z'n viertjes een dagje Drenthe-Utrecht-Drenthe gedaan.  :)

Om 7.45 in de auto, Moyra naar de oppas. Daarna door naar Utrecht, het Catharijneconvent. De tentoonstelling Thuis in de Bijbel; oude meesters, grote verhalen. Schitterend, en heel indrukwekkend. http://www.catharijneconvent.nl/p/215.html
Daar veel langer rondgelopen dan we dachten, en dus verder weinig van Utrecht gezien.  :D

Ruim twaalf uur later Moyra weer opgehaald, die ligt nu lekker rustig naast mij te slapen. Ze had het weer helemaal gezellig bij de oppas.  :)
Ronald schreef: Ik heb geen idee. Even de situatie: ik heb bij een geaccrediteerd bedrijf een EVC-procedure gevolgd. Daar is een certificaat en een rapport uitgekomen. Beide heb ik aangeboden bij een ROC met de vraag wat ik nog moest doen om een MBO-diploma te bemachtigen. Het antwoord was: Nederlands, Engels en Rekenen.
Dus ik heb die examens gedaan en heb voldoende punten gehaald.
Nu is het dus diploma-tijd, maar nu komt de examencommissie ineens dat er meer informatie moet komen.

Beetje vreemd.
Balen zeg!  :(  Hoop dat het toch nog goedkomt, zonder extra toestanden.  :bigarmhug:
Yeah. Weer een kalfje.
Vandaag met moestuintje bezig geweest. En binnen voorgezaaid. Schoonzus uit Achterhoek was weekend na de bruiloft bij een vriendin in Dordt gebleven en kwam vanmiddag nog gezellig heel de middag. En aangezien zij ook niet van het stilzitten is, heeft ze me geholpen met snoeiwerk :). Groot deel vd tuin ziet er nu weer netjes uit. Nog de oude verrotte schuur weg, flinke ritten naar grof vuil regelen voor de rest, mn braam snoeien en dan kan de rest van de tuin gedaan worden. Mn pa wou wel een nieuwe schuur maken. (Waar hij in kan klussen ;) ) Hoe sneller, hoe beter. Misschien wil hij dan wél naar onze kant verhuizen...
Vandaag in plaats van gisteren in Deventer de konijn-/paardbestelling opgehaald in Wijdewormer a.k.a. Zaandam  8). Thanx Mini en Maxi  :-*! Geconstateerd dat het niet allemaal gaat passen in de vriezer van mijn moeder, dus bij vrienden in de buurt een vriezerla 'geleend' morgen, als ik alles heb geportioneerd  :D.
TMG1961 schreef: Net5 meterstanden weer opgenomen en in excel bestand gezet. Heb tov dezelfde periode vorig jaar nu 294 m3 gas en 102 Kwh stroom minder verbruikt. Verbruik water is 1m3 minder. Zou volgens verbruiksmanager €232 terug krijgen op dit moment
Dat is fijn :)
Als het zo door gaat krijgen wij straks een maand hypotheek terug (jaarafrekening is pas in september).
De zachte winter en isolatie van het huis hebben geholpen zeg maar.
Nadia schreef: Dat is fijn :)
Als het zo door gaat krijgen wij straks een maand hypotheek terug (jaarafrekening is pas in september).
De zachte winter en isolatie van het huis hebben geholpen zeg maar.
Hier is de afrekening pas in nov. Ik laat het voorschot fijn staan zoals het is, heb ik leuk extraatje voor de kerst
- Judith - schreef: Vandaag in plaats van gisteren in Deventer de konijn-/paardbestelling opgehaald in Wijdewormer a.k.a. Zaandam  8). Thanx Mini en Maxi  :-*! Geconstateerd dat het niet allemaal gaat passen in de vriezer van mijn moeder, dus bij vrienden in de buurt een vriezerla 'geleend' morgen, als ik alles heb geportioneerd  :D.
Was leuk je weer te zien. :-*
Fijn dat je er een lade bij kan lenen. :biggrin2:
Lekker gewandeld, was heel rustig vanochtend. Niks aan het handje tot eind van de wandeling. Kwamen oudere vrouw tegen die op vakantiepark een huisje heeft. Loopt met een kruising golden retriever. Eigenaresse van am bulldog vroeg 2 keer of ze even wilde wachten zodat zij pad naar rechts in kon met haar 2 honden maar geen reactie, ze liep gewoon door. Luca wilde er heen en ze hield hem niet en liet hem los, gevolg een hond die hard wegrende en Luca er achter aan, 1 keer in de bil gepietst en na 3 keer luid Luca geroepen te hebben kwam ie terug.

Dan sta je daar, je vraagt of ze wil wachten zodat je langs kan, geen reactie, terug kon ook niet want ze bleef gewoon doorlopen. Ze liet Luca los omdat ze anders zeker zou zijn gevallen met alle gevolgen van dien.

Wat moet je in zo'n situatie dan doen? De andere vrouw reageerde niet, liep gewoon door, haar hond liep los wij hadden alles aan de lijn. Ik had ook al 2 keer goedemorgen gezegd maar pas na 2e keer een reactie van haar kant. Ik kom haar regelmatig tegen en de hond loopt altijd los onder het motto zij doet niets.
TMG1961 schreef: Lekker gewandeld, was heel rustig vanochtend. Niks aan het handje tot eind van de wandeling. Kwamen oudere vrouw tegen die op vakantiepark een huisje heeft. Loopt met een kruising golden retriever. Eigenaresse van am bulldog vroeg 2 keer of ze even wilde wachten zodat zij pad naar rechts in kon met haar 2 honden maar geen reactie, ze liep gewoon door. Luca wilde er heen en ze hield hem niet en liet hem los, gevolg een hond die hard wegrende en Luca er achter aan, 1 keer in de bil gepietst en na 3 keer luid Luca geroepen te hebben kwam ie terug.

Dan sta je daar, je vraagt of ze wil wachten zodat je langs kan, geen reactie, terug kon ook niet want ze bleef gewoon doorlopen. Ze liet Luca los omdat ze anders zeker zou zijn gevallen met alle gevolgen van dien.

Wat moet je in zo'n situatie dan doen? De andere vrouw reageerde niet, liep gewoon door, haar hond liep los wij hadden alles aan de lijn. Ik had ook al 2 keer goedemorgen gezegd maar pas na 2e keer een reactie van haar kant. Ik kom haar regelmatig tegen en de hond loopt altijd los onder het motto zij doet niets.
Tsja welcome to the club, dit soort dingen maak ik dagelijks mee....
net nog hartkloppingen omdat iemand z'n kangalreu op de mijne af liet denderen  :-X
Door Martine-Tom
TMG1961 schreef: Lekker gewandeld, was heel rustig vanochtend. Niks aan het handje tot eind van de wandeling. Kwamen oudere vrouw tegen die op vakantiepark een huisje heeft. Loopt met een kruising golden retriever. Eigenaresse van am bulldog vroeg 2 keer of ze even wilde wachten zodat zij pad naar rechts in kon met haar 2 honden maar geen reactie, ze liep gewoon door. Luca wilde er heen en ze hield hem niet en liet hem los, gevolg een hond die hard wegrende en Luca er achter aan, 1 keer in de bil gepietst en na 3 keer luid Luca geroepen te hebben kwam ie terug.

Zelf aan de kant wachten?
Rechtsomkeert maken?
Ruimere boog om de vrouw heen?
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door