Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Vanmorgen bijtijds wakker. Ik heb al onze ochtendroutes aan elkaar geplakt en met rare slingers door de wijk heen een ronde van 4 km gelopen, waarbij Oscar bijna overal aan de lange lijn kon. We zijn 1 hond tegen gekomen, die ons van achteren érg dicht genaderd was, maar toen zijn baas vanuit de verte riep, luisterde hij ook perfect. Knap hoor, ik weet niet precies wat voor ras het was, maar het was zeker weten een type lopende hond. Als ik plaatjes kijk zou ik zeggen een Harrier, maar die kans is vrij klein. In ieder geval, zo'n type hond zo braaf luisterend vond ik knap en ook erg prettig gezien het feit dat ie al zo dichtbij was.

Nu lekker ontbijten, laatste hand aan wat opruimen en schoonmaken en dan komen paps en mams onze nieuwe vloer, bank en studio bewonderen.
Zo dat was lekker :) we zaten nog zo vol van de friet dat we aan de chips niet eens toekwamen. Maar heerlijk in bed gehangen en uitgeslapen.
Vanmorgen mochten de honden in de tuin kijken, die vonden het allemaal maar raar. Ik heb ondertussen in het zonnetje de honden en de vogels geobserveerd. Er waren twee duiven aan het flirten met elkaar :)
gisteren een heerlijke kaartavond gehad met vrienden, we waren om 01.30 uur thuis  :P :P

Uitgeslapen dus tot 08.30 uur en daarna wolfjes uitgelaten en dat soort vaste dingen. Daarna de belastingen ingevuld en opgestuurd, weg ermee !

Nu lekker groenten zaaien voor mijn moestuintje :biggrin2:
Na 3,5 maand onafgebroken campagne is mijn lijf echt meer dan op, dus zo lang mogelijk in bed blijven liggen, maar om halfdrie moest ik toch echt wat gaan eten.

Nu moet ik eigenlijk de keuken een beetje opruimen en koken, want anders heb ik de komende weken geen eten, maar ik ben nog steeds moe en heb pijn en moet eigenlijk ook nog een rondje flyeren.
Door Martine-Tom
Vandaag mezelf eens op de voortuin gestort en na een paar uur noeste arbeid is die ook weer toonbaar. Gelijk de vensterbank van een fris verfje voorzien, dus ik zit er weer netjes bij. Ben helemaal kapot nu, ben al de hele week met de tuin bezig, morgen even onder de zonnebank en vanavond voor de infraroodlamp...denk dat de spiertjes dat wel kunnen waarderen nu  :)
:biggrin2: Ouwe taart wakker gekeken na een vermoeiend avondje en uiteindelijk toch een lekker rondje in Delft gewandeld. Wodje is moe.

3 wasjes gedaan, Wodka gewassen. Wodje is boos.  :biggrin2:

Wat admi gedaan, en nu zin maken om eten te maken. Wodje heeft honger.

Verder heb ik best een leven.  ::)
Net5 meterstanden weer opgenomen en in excel bestand gezet. Heb tov dezelfde periode vorig jaar nu 294 m3 gas en 102 Kwh stroom minder verbruikt. Verbruik water is 1m3 minder. Zou volgens verbruiksmanager €232 terug krijgen op dit moment
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door