Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Jantina schreef: Ik ga mijn paar niet verwennen heb ik bedacht. Ik heb mijn Beauforts ook nog nooit iets van onderhoud gegeven en doe er al jaaaaren mee zonder lekker of scheuren. Kom op zeg, daar moeten zulke laarzen toch tegen kunnen? Afspoelen met water zou ik trouwens echt niet doen. Leer nat maken gaat erg tegen mijn gevoel in... Ze lopen trouwens erg lekker moet ik zeggen en ze zijn nu voldoende opgerekt om met spijkerbroek te kunnen dragen dus ik ga er mee aan de gang. Ik ga er echt niet iedere dag kranten in stoppen of wat dan ook, als dat moet dan zijn ze echt niet geschikt voor mij... Ik 'trap' ze uit in de bijkeuken en de volgende dag gaan ze weer aan. Als dat met goedkopere Beauforts kan, moet het met Dubarry's toch zeker kunnen? ???We gaan het zien, hoe lang je er mee doet
Jantina schreef: Maar... modder is ook een prima isolerend beschermlaagje! Bij mij zit er ook altijd wel een laagje op, ik vind het niet storend heb ze toch alleen buiten aan. Als je deze ook 'net' wil dragen is het natuurlijk een ander verhaal.Neehee, ik wil ze niet voor net dragen. Maar de modder moet er natuurlijk wel af als je je laarzen in het vet wilt zetten. Je kunt moeilijk over de modder heen smeren. Als ik thuis kom, doe ik ze uit, klaar. Ik spoel ze echt niet na iedere wandeling af.
Jantina schreef: Nee ik snap 'm. En daarbij, wij kunnen wel zeggen dat je er TE goed voor bent, maar technisch gezien volg je wel gewoon het advies van Dubarry op... Het is een lastige kwestie!Ik weet niet of een ander model ook dezelfde problemen geeft. Maar we gaan het meemaken
Ik ga ze als testcase gebruiken mijn paar. heb trouwens wel een ander model als jullie maar dat zou niet uit moeten maken.
Lizzy schreef: Ik heb nieuwe laarzen gekregen van Dubarry. Dus dat is mega super fijn. En nou hoop ik gewoon dat ik er ook eens lekker iets van 3 jaar mee doe! Dat zou ik echt zo fijn vinden. Want niks loopt zo lekker als Dubarry's...In t begin had ik wel megablaren ervan
Lizzy schreef: Ik heb nieuwe laarzen gekregen van Dubarry. Dus dat is mega super fijn. En nou hoop ik gewoon dat ik er ook eens lekker iets van 3 jaar mee doe! Dat zou ik echt zo fijn vinden. Want niks loopt zo lekker als Dubarry's...Netjes van ze....en je kent nu het recept voor een lange levensduur van je laarzen
Lizzy schreef: Ja, van "niks aan doen" tot "in ongeoorloofd vet zetten"![]()