Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Wat fijn Kim! Ein-de-lijk! Laat de taart je maar heel erg goed smaken!

Hier druk aan de poets. De vogelkamer moest een grote beurt. Zeil in de voliere moest er ook uit, vloer goed schoongemaakt. En dat terwijl er zo'n klein groen kreng de hele tijd bezig is om in mijn tenen te bijten  :P.
Kim_S schreef: Ik kreeg net een telefoontje van de duitse kinderbijslag-instantie  :o (op zaterdag gewoon!)

15 maanden nadat Fenna geboren is, en na 15 maanden constante strijd omdat er niks gebeurde, gaan we nu dan toch eindelijk ook voor haar kinderbijslag krijgen!  :D
Kan wel janken van geluk, wat hebben wij afgezien het afgelopen jaar...  :'( Nu kunnen we het maandelijks weer aardig redden financieel!

Zometeen taart halen om het te vieren  :D  :yeah:
Wat fijn zeg voor jullie! Eindelijk weer wat meer zekerheid! Krijgen jullie ook nog rente over het te ontvangen bedrag van de afgelopen 15 maanden?

OT:
Is het al bedtijd? Zojuist 2 families uit Libië ingecheckt die hier voor een medische behandeling komen en voor een maand 2 appartementen gehuurd hebben. Ik ben de hele tijd aan het heen en weer rennen geweest tussen de 5e  verdieping, ons eigen appartement en de kelder en moest tussendoor ook nog telefoon beantwoorden. De dag is nog niet eens op de helft en ik heb nu al het gevoel dat mijn energie op is. Misschien straks toch nog even een middagdutje doen voordat ik dan aan de kook ga...
Kim_S schreef: Ik kreeg net een telefoontje van de duitse kinderbijslag-instantie  :o (op zaterdag gewoon!)

15 maanden nadat Fenna geboren is, en na 15 maanden constante strijd omdat er niks gebeurde, gaan we nu dan toch eindelijk ook voor haar kinderbijslag krijgen!  :D
Kan wel janken van geluk, wat hebben wij afgezien het afgelopen jaar...  :'( Nu kunnen we het maandelijks weer aardig redden financieel!

Wat fijn voor jullie

Zo! Eindelijk dan...:yeah: !

Wat een opluchting! Gefeliciteerd!
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door