Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gisteren gewerkt en daarna nog even langs oma geweest.

Vanmorgen weer om half 8 wakker, net als gisteren ??? Niks voor mij  :D
Maar goed, nu dus al wel mijn werkmail gecheckt, ontbeten, aangekleed, de huiskamer en keuken gepoetst, en alles klaar gezet voor de vlees levering zo meteen. En de honden al even laten plassen.

Dus ik ga nu denk ik maar beginnen aan het in elkaar zetten van mijn konijnenren  :D
Vanmorgen ben ik heerlijk gemasseerd. Net weer met Oscar getraind en nu een hapje eten om zo naar mijn werk te gaan.

Gisteravond was de gewone fun-training ook weer super leuk. Hij heeft een schuifje uit een buis leren trekken, zodat de koekjes die erop liggen, onder uit de buis vallen. Het wilde hem niet aan zijn verstand dat ie nu zijn tanden mocht gebruiken in plaats van netjes touchen, maar toen dat kwartje ging, was het snel uitgevogeld door hem!
Pfffff.... om half 9 vanmorgen opgestaan omdat ik om 9 uur de nieuwe huishoudster voor onze appartementen moest binnenlaten. Veel te vroeg vroeg voor de zaterdag  :-X
Riek schreef: Geef 'm een opblaaskat.
:2funny: :2funny: :2funny:
Misschien helpt dat ook voor Mowgli.

Het is stormachtig weer hier, hij draaide helemaal door toen ik was opgestaan, terwijl hij normaal gesproken nog slaapt op dat tijdstip (ik trouwens ook  :biggrin2: ). Na zijn doordraai tijd die duidelijk langer duurde dan zijn gekke 5 minuten heb ik met hem gespeeld. Nu brult hij de hele tijd omdat ik hem moet begeleiden naar zijn voerbak, daarna dat hij op het balkon wil, waarna hij na 2 minuten weer naar binnen rent en ik de deur weer kan sluiten omdat het ijskoud is, en vervolgens brult hij weer dat ik mee moet naar de voerbak, dan weer brullen balkon...
Noppie is nu bezig met zijn favoriete spelletje. Zijn speelgoed muis en walvisje onder de secretaire gooien en dan bij baasje komen klagen dat ie ze alle twee kwijt is. Nadat ik ze er onder uit gehaald heb wacht ie soms even en dan gooit ie ze er weer onder en klaagt weer dat ze weggelopen zijn  :biggrin2:
Ik kreeg net een telefoontje van de duitse kinderbijslag-instantie  :o (op zaterdag gewoon!)

15 maanden nadat Fenna geboren is, en na 15 maanden constante strijd omdat er niks gebeurde, gaan we nu dan toch eindelijk ook voor haar kinderbijslag krijgen!  :D
Kan wel janken van geluk, wat hebben wij afgezien het afgelopen jaar...  :'( Nu kunnen we het maandelijks weer aardig redden financieel!

Zometeen taart halen om het te vieren  :D  :yeah:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door