Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

zhiva schreef: Heb de was al vanaf vorige week weer buiten hangen om te drogen  ;) Denk wel dat die blij is  ;D
Ja met dit weer hoeft het ook niet in de droger natuurlijk. We hebben twee wasrekjes boven en daar blijven we ook op drogen. Maar voor de spoedjes en de vochtige jagertijden is een droger wel heel fijn!
zhiva schreef: Heb de was al vanaf vorige week weer buiten hangen om te drogen  ;) Denk wel dat die blij is  ;D
En droog en fris na een week hangen!  :biggrin2:
Kaela schreef: Ja met dit weer hoeft het ook niet in de droger natuurlijk. We hebben twee wasrekjes boven en daar blijven we ook op drogen. Maar voor de spoedjes en de vochtige jagertijden is een droger wel heel fijn!
Iets als jachtseizoen in het moeras, of start visseizoen?  :biggrin2:
Door sella
So hee, ik ben letterlijk flauw gevallen van de buikpijn gisteravond en vanochtend.
Net naar de huisarts geweest. Dikke darm is enorm opgezet. Wat krampwerende pilletjes mee, en aan de bel trekken als het erger wordt of als ik hoge koorts krijg.
En vooral blijven eten :o Dat is nu niet prio een zeg maar gevoelsmatig.
Gewerkt, met de honden naar het bos geweest, laptop mee de tuin in gesleept en vanuit daar gewerkt, nu ff wat drinken en dan naar mijn eerste afspraak voor vandaag.

En ondertussen zit ik te wachten op mijn pakket... ben bang dat ik weg ben eer zij er zijn.
Oh ja, en ik heb mn auto uitgemest.  8)
Ppfff krijg net een telefoontje van officier van justitie....dat de hogere beroep zaak die ik morgen zou hebben in Arnhem voor de meervoudige kamer niet doorgaat.

De "verdachte" heeft zich bedacht....en wil stiekem toch maar niet in hogere beroep....pfff wat een simpele zielen heb je toch op deze aardkloot rond lopen...

maar gelukkig zit deze in elk geval voor 5 jaar achter de tralies....nu "verdachte" nummer 2 nog....
20 februari bij de tandarts geweest en had lekker weinig "werk" aan m'n gebit kleven. Krijg ik de rekening vandaag: € 71,53! So much voor de gratis tandpastamonsters ::) Op naar een goedkopere tandarts, is ze nou helemaal? Zat binnen 25 minuten in de auto en je moet je eerst melden, handen en mond desinfecteren en dan zat ik ook nog heel even te wachten. Toch presteert ze het om 3*5 minuten gebitsreiniging in rekening te brengen, 5 minuten preventieve voorlichting en een controle. Even een mailtje gestuurd dat ik het er niet mee eens ben en ik zie wel wat er gaat gebeuren.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door