Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Mijn eerste echte debat vandaag en ik vond het onwijs leuk. (Da's wel fijn, aangezien ik dit hopelijk de komende 4 jaar wekelijks mag gaan doen.)

Daarna de stukken keuken die nu staan alvast oranje geraamfolied. Nu pijn en de keukenmannen komen morgen rond halfnegen, dus maar snel op zoek naar mijn fret en dan gaan slapen.
Succes met de verkiezingen Fem Fatale !!!!

OT: Lekker gewerkt vandaag en zojuist de kippies aan 1 kant gekortwiekt omdat ze over de vijver springen naar de moestuin en dat vinden wij niet zo'n strak plan  :thumbdown: :thumbdown: :thumbdown:  Juffie had een harde klont poep aan haar veren bij haar poepgat en toen ik dat heel voorzichtig wegknipte knipte ik toch nog in haar vel  :-[ :(  Snel een dikke klont honingzalf opgedaan en weer op stok gezet, hopen maar dat het morgen dicht is  :-\ :-\  Gelukkig kan ik haar gewoon optillen, dus ik kan het morgen zelf bekijken als manlief er overdag niet is  :-\
Vanavond naar de garvo(kippenvoer) winkel geweest. Was ie niet open. Heel brutaal aangebeld en fijn kippenvoer mee kunnen nemen. Meteen voor twee maanden gekocht en heul veul centjes achtergelaten daar. Wat is kuikenvoer toch duur, maarja ze doen het er zo gigantisch goed op.
Nadia schreef: Das nog eens een pakket waard om op te wachten!
En het is nog niet eens alles. Er komt ook nog een tv voor boven. Waarschijnlijk wordt die morgen gebracht. Het heeft even geduurd, maar wij hebben echt geen klagen!

Meneer K is nu gelijk de was aan het doen  :biggrin2:
Mooi machien. Ben je vast erg blij mee.
Ik heb net tapatalk op mijn iphone gezet. Ff wennen. Ik herken iedereen altijd aan het onderschrift en die mis ik nu. Dacht dat ik nu ook foto's kon plaatsen maar dat blijkt van niet. Tja.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door