Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Nadia
Waauw!! Super zeg!!
Hier is het eten achter de kiezen. Nu even uitbuiken en dan de keuken opruimen.
De voerbakken van de honden staan al weer afgewassen aan de kant. Dat had ik tijdens het koken al gedaan :)
Door fem fatale
K&D schreef: Ik heb vandaag gewerkt en helaas dus niet kunnen zien waar het stof lag. Werken heeft toch zo z'n voordelen. :biggrin2:
Precies, het leuke van campagnetijd is dat ik meestal van 10 uur 's ochtends tot 23 uur 's avonds onderweg ben, en 2 keer in de week kom ik thuis en is het opvallend schoon.

Vandaag is het zooitje, 2 dagen keukenverbouwing achter de rug en ik was ook thuis om troep te maken. Ik ga zo ook echt iets huishoudelijks doen, ik ga een begin maken met het inruimen van de keuken.
Door - pien -
coby.p schreef: ben vandaag nog meer aktief geweest,
de gordijnen hangen weer veilig, ( had ik al gezegd dat ik hoogtevrees heb? ::)
sta graag met beide benen op de grond.
als extra nog, de afvoer putjes in de badkamer gedaan
soda erin met heet water en gepoetst.
ook extra, maar niet bedoeld, de filter van de wasmachine was dus verstopt. de]
de gordijnen dus nog een keer extra gecentrifugeerd,
nog een was gedraaid met de natte spullen van het droog maken bij de wasmachine.
was opgehangen, na een andere er af gehaald te hebben, en opgevouwen.
verder weer een bezem door de tent, niet te zien, dat het gister gedaan was,
(wat zullen mensen zonder huisdieren een schoon huis houden)
toen naar de bieb, belle meegenomen, meteen een extra wandeling van 2 keer 20 min.
zo nog ff de keuken aan kant, meiden hebben gegeten, en dan vindt ik het echt weer genoeg
voor vandaag, lekker met een bieb boek op de bank, over mindfullnes
kaarsjes aan, wierookje erbij, en nog een kop thee, en verder niets.
:thumbup: :thumbup: :thumbup:
Door *Marga*
Ik had alles netjes gestoft enz. worden er lampen opgehangen, kan ik weer beginnen, stof, kleine dingetjes op de grond grrr.

Morgen vrijwilligers werk wordt dus vrijdag..
Door sella
Hele huis zit onder het stofgruis van een klusje door de woningbouw.
Verders zijn we boven bezig het tapijt te verwijderen en kunstof plavuizen te plaatsen.
Door het geintje van de woningbouw was mijn bed en bad ook een gruiszooi.
Bed is verschoond, bad is schoon, maar de rest van het huis moet maar wachten tot we klaar zijn met het tapijt verwijderen.
Ik vraag morgen de hulp buitenom te ramen lappen en toilet en de vloer beneden schoon te maken, dan is de tijd wel weer om en over 14 dagen kan ze dan de klusjes boven mijn vermogen te stoffen en zijn we min of meer weer proper.
Door Naomi B
Vandaag drukke dag. Gewerkt, panty van Vilja geruild bij V&D, thuis om half zeven, gekookt, afwas in machine, boven gestofzuigd, badkamer gedweild. Badkamer meubel nat gedaan, douche schoongemaakt (met bril), beneden gestoft met Franse slag, gestofzuigd, wc schoongemaakt. Keuken beetje opgeruimd en gasfornuis schoon gemaakt. Die was een paar daagjes de pineut geweest, dus moest nodig. Nou, m'n nicht kan komen logeren morgen ;)
Door Martine-Tom
Stom BP ook!  >:(

Vanmorgen om half 8 opgestaan, met Tom gaan lopen, even ontbeten en ramen binnen gezeemd, gelijk door naar de achtertuin en daar ook alle ramen en deuren gezeemd. Nu ff pauze en straks met Tom even naar de blokker om schoonmaakmeuk en de (houten) schuur schoonmaken. De vensterbanken buiten van een nieuwe verflaag voorzien en de achtertuin opknappen.
Oh en omdat ik het idee had dat koken er vanavond niet meer helemaal in zit staat de lasagne ook al klaar om de oven in te gaan.

Stom BP  >:(
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door