Ik denk dat zo'n koelelement inderdaad ook wel handig is.
Als je op een keer eens een hele dag weg bent en het is warm, kan je dat ook erin steken en het voer er bevroren in steken zodat het pas ontdooit is en niet al een hele tijd bacteriën staat te vergaren tegen dat het deurtje open gaat.
Hier heb ik een tijdje last gehad van kwelende katten op de gang. En dat was dagelijks want mijn man staat een uur of anderhalf uur vroeger op dan ik en dan begonnen ze al.
Eentje die aan de deur durft krabben ook, maar dat is er nu wel uit door gewoon straal te negeren. Als ze krabt, kom ik zeker de kamer niet uit. Ze moet al een hele tijd stoppen voor ik eruit kom.
Maar het roepen van Luis werkte zo niet. Die is een prater en liep op zijn gemak een uur of langer te roepen. Leek hij geen last van te hebben, maar ik wel natuurlijk. Dus negeren werkte niet.
Toen ben ik hem straal gaan negeren wanneer ik opstond zodat opstaan helemaal niet meer zo leuk werd. En dan was hij op zijn tenen getrapt...

Later begon Cuzco dan wel te roepen, want die dacht: ah Luis roept niet meer om eten, zal ik dat dan maar doen, want vrouwtje moet toch weten dat we honger hebben.