Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Hope schreef: Ik heb een traject gevolgd bij een revalidatiecentrum en ben er gefrustreerd mee gestopt.Ik denk dat dat heel erg aan de revalidatiekliniek ligt
Pijnmedicatie is niet mijn ding vanwege gevoelige maag/darmen en ik er van overtuigd ben dat het belasten van een lichaam met fibro zo min mogelijk moet gebeuren.
Heel veel meer dan leren accepteren dat je het hebt kunnen ze niet. Ik ben nog hartstikke jong en ik wil best accepteren dat ik een handicap heb (heb ook NAH en neuropatische pijn), maar ik ga NIET accepteren dat ik niet kan doen wat ik wil.
Daar was die cursus waarschijnlijk voor bedoeld en dat werkte niet erg.![]()
Monique77 schreef: Ik denk dat dat heel erg aan de revalidatiekliniek ligtDat doe ik nu ook, gewoon verdelen over een hele week ipv een hele dag. Bij het revalidatiecentrum mocht ik minder en minder en minder. Maar ja, ik ben nu 26.
Ik ben 36 en kan ook niet alles doen wat ik wil, maar ik leer nu wel hoe ik mijn leven zo in kan delen dat ik zo goed als alles weer kan, alleen kan het niet meer op 1 dag tegelijk
Door het te accepteren kom je veel verder dan te vechten en telkens over je grenzen heen te gaan (heb dat ruim 6 jaar gedaan en alles werd alleen maar erger)
Dus ja, je bent soms wat beperkter, maar hoe meer je dat voor ogen gaat houden, hoe minder je uiteindelijk kan![]()
Hope schreef: Dat doe ik nu ook, gewoon verdelen over een hele week ipv een hele dag. Bij het revalidatiecentrum mocht ik minder en minder en minder. Maar ja, ik ben nu 26.Die tijden heb ik ook gehad, er zijn tijden geweest dat ik niets kon dus moest manlief ook nog met de honden wandelen omdat ik het niet trok
Ik werd bijvoorbeeld altijd super moe van wandelen met de hond en dat mocht dus niet meer. Nu wandel ik een korter stuk en als het niet gaat blijf ik thuis.
coby.p schreef: OFF TOPIC,was voor monique 77
wat een goede tekst heb jij in je onderschrift.