- Judith - schreef: Ow enne.... dat wist ik niet zelf hè, dat heb ik gegoogled 8)Tuurlijk

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
- Judith - schreef: Ow enne.... dat wist ik niet zelf hè, dat heb ik gegoogled 8)Tuurlijk
- Judith - schreef: Ow enne.... dat wist ik niet zelf hè, dat heb ik gegoogled 8)ik wist hem zonder te googlen 8)
-Saskia- schreef:Papa zegt: told you soooooOké, ik ben een ongeduldig typje. Ik was het drogen-in-het-zonnetje van Wodka's schaap een beetje beu en zag het er al van komen dat die ook vanavond niet in haar biabed kon plaatsnemen. Slapen zonder schaap is echt the limit, vindt ze.
Dus heb ik mijn dure, echte Texelse schaap in de droger gefl*kkerd.
En dat gaat prima! Velletje nog mooi zacht en soepel, vachtje goed doorgeblazen en het merendeel van de haren in het filter weten te vangen.
Of de droger het ook een goed idee vond, is nog even afwachten, maar schaap, Wodje en ik zijn blij.
Volgende keer doen we ook de wasmachine-test erbij. Volgens mij kan het prima.
Nadia schreef: Blugh.. Belastingaangifte moeten wij ook nog doen. Eens kijken of we daar morgen aan toe komen.Ik heb uitstel van aangifte aangevraagd en gekregen. Hoef dus pas uiterlijk 1 sept de aangifte te doen.
Nadia schreef: Waarom dan?Omdat ik door een extra inkomst die niet voorzien was en veranderingen in belastingen te weinig belasting betaald heb en een klein bedrag terug moet betalen. Ik had wel al wat aan de kant gezet voor het geval dat maar dat was iets te weinig, nu kan ik dus rustig tot okt geld aan de kant leggen om alles te betalen