Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Martine-Tom
Het duo Kluns en Onhandig hebben vannacht voor de 2e keer in een paar weken hun krabpaal gesloopt  :P
Deze heeft een hangmandje en die vinden ze zo geweldig dat ze continu ruzie hebben over wie erin mag...en blijkbaar is het hangmatje niet berekend op 13 kilo kat, zo flauw!
Nu dus maar weer eens zoekende naar een krabpaal die hufter-proof is...leuke zondag klus hihi.
Soww.. Wij hebben net de zolder onder handen genomen. Je kon niet meer van de ene kant naar de andere kant lopen zonder je nek te breken. zeker een 5 dozen aan spullen wat weg gegooid kunnen worden en een 3 tal dozen aan spullen wat verkocht/weggegeven kan worden. Ruimt lekker op. Gaan zo verder. Want nu moet alles terug op de plaats ;D
Hebben eerst even lekker geluncht in de tuin. De was hangt de drogen buiten. Heeerlijk!!
Ronald schreef: Hmm... maar hier staan ze èn aan de wal, èn aan boord!

Voor zo'n uitgave van € 400 miljoen mag je toch verwachten dat er beter nagedacht wordt. Maar, zoals Theo zo treffend uitdrukt, in dit kabinet van korte termijn-beslissingen is nadenken over gevolgen niet het allersterkste punt...  ::)
Ach, eens of oneens, er worden iig wel beslissingen genomen. Overigens zal het niet dit kabinet zijn wat de beslissingen over dit bootje heeft genomen.
Pluto schreef: Ach, eens of oneens, er worden iig wel beslissingen genomen. Overigens zal het niet dit kabinet zijn wat de beslissingen over dit bootje heeft genomen.
Initieel niet. Maar vorig jaar was het nog de bedoeling om het schip direct na oplevering te verkopen. En dat is nu dus weer teruggedraaid.
Ronald schreef: Initieel niet. Maar vorig jaar was het nog de bedoeling om het schip direct na oplevering te verkopen. En dat is nu dus weer teruggedraaid.
Tja, het hele project is ook bijna 200 miljoen duurder dan begroot en 10 jaar later dan gepland, maar ook dat is onderhevig aan de manier waarop ons politieke landschap in elkaar steekt, diverse kabinetten met evenzo diverse bezettingen maakt dat er ook veel diverse gedachten en dus beslissingen over zulke onderwerpen zijn.
Hoewel ik begrijp dat het nu eenmaal zo gaat en ook van mening ben dat het nooit zal veranderen zou ik het op zulke belangrijke en dure projecten van de overheid die het landsbelang dienen, wel eens prettig vinden dat ze niet als speelbal voor de populaire publieke opinie gebruikt zouden worden.

Nieuw voorbeeld uit de actualiteit, heel brabant, transportland en wegengebruikend nederland is van mening dat de verbreding van de A2 met name ook het stuk tussen Eindhoven en Den Bosch een goede zaak is. Nu lijkt er weer een of andere natuurclub een hiaat gevonden te hebben waardoor de besluitvorming van 15 jaar geleden niet voldoet aan huidige europese regelgeving en dus lopen we nu de kans dat er een derde baan ligt die straks niet meer gebruikt mag worden.....
Vanmorgen door broerlief afgeblaft in mijn eigen tuin. :o nog steeds over het feit dat ik met de hond van hun buren naar de da ben geweest.
Ik heb nu besloten dat niet te pikken en te wachten tot meneer zijn excuses heeft aangeboden. Tot die tijd is hij lucht voor mij. Ook bij mij zijn er grenzen.
Vanmiddag fijn geklust aan mijn flat. Ik was nog niet echt tevreden over de trapjes.  De caafjes zitten er nu wel in. Ze hebben nog niet door dat ze de trap op kunnen. ::)
::) Oké, ik ben een ongeduldig typje. Ik was het drogen-in-het-zonnetje van Wodka's schaap een beetje beu en zag het er al van komen dat die ook vanavond niet in haar biabed kon plaatsnemen. Slapen zonder schaap is echt the limit, vindt ze.

Dus heb ik mijn dure, echte Texelse schaap in de droger gefl*kkerd.

En dat gaat prima! Velletje nog mooi zacht en soepel, vachtje goed doorgeblazen en het merendeel van de haren in het filter weten te vangen.
Of de droger het ook een goed idee vond, is nog even afwachten, maar schaap, Wodje en ik zijn blij.

Volgende keer doen we ook de wasmachine-test erbij. Volgens mij kan het prima.
Noppie ligt op de tafel in woonkamer en Pixie wil maar al te graag met hem spelen maar durft niet zo goed..staat ze kwispelend en piepend voor hem en stinkend haar best te doen om hem tot spelen te verleiden maar helaas, Noppie wil niet.
Ach nadia ze is nu echt een dame geworden. ;D Wat vindt Kain ervan?
Zeker niet leuk mijn broer zo. Maarja het altijd maar pikken en de dag erna net doen of er niets gebeurd is ben ik wel klaar mee.
Mijn nieuwe kerel heeft nog geen nieuw naampje.  Ik zal er vanavond eens over nadenken.
Net heerlijk een uurtje met de Zoë gewandeld en dat was zalig zo in mijn t shirt in het zonnetje.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door