Ik kan je alleen aanraden jezelf te zijn, dat is nooit fout, je kan hele mooie zinnen kopieren bv van andere, maar als dat niet jouw stijl is, haper je op een gegeven moment in je communicatie. Als bellen te moeilijk is voor je, dan idd een mailtje die kort en bondig is, de rest komt vanzelf wel als je een keer langs gaat. Je vriend zou misschien een afspraak telefonisch kunnen maken?
Je schijft dat je oog hebt op een fokker van BP, niet rot bedoeld hoor, maar wat mij te binnen schoot is, had je het ras al gekozen, of is het 1 vd rassen waarin je een hond zoekt? Of vind je het ras leuk, en is het wel makkelijk omdat deze fokker al vers voert, en mogelijk tittert, waardoor je in ieder geval deze drempels niet meer hoeft te nemen bij een andere fokker?
Ik zelf zou het fijn vinden als de fokker vers voert, maar als het brokken is en verder is alles in mijn wensenlijstje ok, dan is het niet anders, zelf overbouwen op vers is zo gedaan toch

Wens je in ieder geval heel veel succes en nog veel meer plezier van het uitkiezen van de fokker, moederhond en pup.
Vergeet niet te genieten