Ja, precies. Was hier ook aan de hand, waren vervoerskosten. Rekenmachine op nagelaten en dat klopte, was niets mis mee. Behalve dat ik het dus te duur vond worden daarvoor. Als je ergens heel Nederland voor door moet rijden is het niet goedkoop meer.Martine-Tom schreef: Je kan toch ook bij Dego en consorten bestellen, die leveren toch door heel Nl?
Ik doe eigenlijk nooit mee met lijntjes, voor het prijsverschil is het voor mij teveel moeite en tever weg, en idd garantie tot de deur terwijl bij een leverancier ik tot nu toe altijd goed geholpen ben. Als ik de draadjes over dat hertenvlees volgde en zag wat er soms bovenop de prijs kwam...![]()
Die discussie had ik laatst met een collega: moet je x bij de Lidl halen, zo veel goedkoper. Ja, maar de Lidl ligt hier echt een eind vandaan en ook nog op een plek waar ik nooit in de buurt kom. Dus dan is het duurder als ik daar x benzine voor moet verrijden, dat snapte hij niet
Dus ik kijk naar de prijs van het product + de vervoerskosten, dat is dan de prijs van mijn vlees. Niet de kale prijs, ik betaal immers meer.