Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door eelke
koekje schreef: Ik heb het zo warm. Voor mijn gevoel is het 25 graden en zit ik met een trui aan.
Schol niet veel! ik heb vanmiddag in mijn tshirt met een dun vestje erover de honden uitgelaten, en dat was echt niet koud!
Door jasmijn
Van mij mag het heel hard gaan regen en stormen of zo  >:(

Geen fuck aan zo met dat mooie weer zonder hond  :-\
Denk de helen tijd " O ga lekker even wandelen in het park, onee doe toch maar niet  :'(

Maandag en dinsdag was ik na het boodschappen doen even door het park gefietst om dat ik dan minder bruggetjes over moet dan op de anderen route, zat te janken op de fiets door al die vrolijk spelende honden die ik tegen kwam  :'(

Dus doe maar regen, heel veel regen alsublieft  :( 
Door eelke
Nou zeg!

Er trok hier een donker rode bui over, volgens buienradar. En d'r is geen druppel gevallen!
Door koekje
Hier toch wel een paar grote. Maar de onweerswolkenacitiviteit (wat buienradar laat zien) is er nog wel.
Door smulpaap
eelke schreef: Daar istie!

Hagel enzo  8)

Oow  :o
Het is hier tot nu toe heerlijk , vond het gisteren zo broeierig
Door eelke
Wieuw, ik zat tegen het plafond!  :o Gekke knal, die hoorde je gewoon op de ruit!
Door eelke
koekje schreef: Pingpongballen!
Echt he.

Ik heb 2 minuten voor deze bui begon de frietpan aangezet. In het schuurtje  >:(
Door charmed
Hier alleen maar een paar druppels regen gehad, kon je niet eens nat van worden gister
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door