Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door ronderkx
snap hem zal morgenvroeg verder kijken.
Hond is weer naar buiten gelopen aan uiteinde tuin gaat zich niet binnen liggen.
Weet niet hoelang het duurt voordat anti bioticum aanslaat, ga morgenvroeg even naar andere da
Door 202spots
ronderkx schreef: snap hem zal morgenvroeg verder kijken.
Hond is weer naar buiten gelopen aan uiteinde tuin gaat zich niet binnen liggen.
Weet niet hoelang het duurt voordat anti bioticum aanslaat, ga morgenvroeg even naar andere da
Ron,hoe heet je hond eigenlijk?
Ik vind "je hond" iedere keer zo onpersoonlijk..
Maar ik denk dat ie nu waarschijnlijk rusteloos is van de feno..
De antibiotic is 'n hele kuur...weet niet wanneer je ziet/merkt wanneer 't aanslaat.
Succes morgen,ik hoop echt dat je wat meer word geholpen.
Door Timmy
Hoe staat het met z'n ogen? Heb je daar iets vreemds aan gezien? Het klinkt een beetje als vestibulaire ataxie.
Heb je enig idee hoe het trommelvlies erui zag? Bijvoorbeeld rood, of gezwollen?
Daarnaast kan het toch ook een ruimteinnemend proces zijn. Je zou kunnen denken aan een rontgonologisch onderzoek.

In ieder geval, het klinkt zeker niet als epilepsie en ik zou de fenobarbital dus ook niet geven. Zo onschuldig is dat medicijn niet en als het niet werkelijk noodzakelijk is, moet je het niet geven. Denk ook trouwens dat het voor geen meter zal helpen bij je hond.

Gr.
Linda
Door ronderkx
Sorry, naam van hond is yosho.
DA had niets gezien aan trommelvlies en ik ben inderdaad gestopt met geven fenobarb
Hond wil niet opstaan en vanmiddag met enige dwang laten opstaan.
lijkt of hij iedere keer naar links wil vallen en dat daar zijn coordinatie problemen liggen
verder slijmde hij gisteravond veel uit mond
Heb voor vanmiddag afspraak gemaakt bij da biopharm in valkenburg om 16.30h
Heeft vanmorgen trouwens weer overgegeven maar drinkt en eet wel als je het hem voorzet
Lijkt zich ook geheel af te zonderen.
tot zover
Door gonny
ik ga als een gek duimen voor Yosho!!! ;)
Door Ine
gonny schreef: ik ga als een gek duimen voor Yosho!!! ;)
Ik ook en bij Wim de Leeuw zit je goed!!! ;)
Laat je het horen, wat er gezegd is?
Draai anders even al de klachten, die je hier hebt geschreven, even uit en neem het mee. Zo kun je ook niets vergeten!! ;)
Door Ysa
Toi Toi Toi voor Yosho

Ik duim !!

Yvonne
Door ronderkx
yosho was vanmorgen niet aanspreekbaar keek alleen even naar me en that was it.
heb hem alleen antibioticum gegeven en toen mijn vader kwam probeerde hij op te staan en dit lukte na een paar pogingen, viel echter steeds om in heg.
Begon vanmiddag bij thuiskomst van mij al meer leven te vertonen en kwam zelfs al weer kwispelend naar binnen echter kon nog steeds geen evenwicht houden
Vanmiddag om 17.30h bij DA geweest en deze concludeerde middenoorontsteking welke hij direct ging behandelen met antibiotica injectie en pijnstilinjectie.
Moest stoppen met epileptiemiddel en stoppen met antibioticum pillen omdat dit voor de hond te traag werkte en misschien te laat zou aanslaan.
moet morgen en overmorgen weer terug voor spuitjes.
Gelukkig dat ik gedaan heb wat jullie me aanraden voelt veel prettiger aan nu, heb het gevoel dat het nu wel goed komt
bedankt allemaal voor goede advies
Ik zal vervolg nog blijven posten
Door Lizzy
Pffff, wat een zenuwslopende toestand joh! Maar goed, dit klinkt goed. Ik hoop dat hij zich morgen al een stuk beter voelt! Sterkte! Ik blijf duimen voor je!!!!
Door gonny
nou eindelijk dan een diagnose + een plan van aanpak!!
ik ga nog even door met duimen!! ;)
Door 202spots
Goh....ik kan me voorstellen dat jullie beide nu beter zal voelen!
Ik ben ook heel blij voor Yosho (mooie naam trouwens ;)) dat je nu in ieder geval de juiste diagnose hebt met de juiste behandeling.
Nu met de behandeling doorgaan en 'n beetje geduld hebben totdat Yosho zo spoedig mogelijk weer 'n heel stuk beter voeld!
En houd ons op de hoogte met z'n herstel?
Knuffies voor je mooie Yosho!
Door ronderkx
tuurlijk blijf ik julllie op de hoogte houdenTis trouwens een leuke site en zal hier in de toekomst nog vaak surfen.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door