Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Jantina schreef: Is op de finidiar gestopt en zondag geen pil meer gegeven, is goed gebleven. En de eetlust gelukkig ook. Ze heeft na die ene keer ook niet meer over gegeven. Dus he, we dachten, hij gaat lekker! Blijven de vezeltjes wel geven, gelukkig eet ze nu ook meer diersoorten dan alleen de vette eend.Ze drinken nog steeds bij Lizzy, je bent ze niet gaan bijvoeren? Want daar kan het van zijn. Heb je ze ontwormt? Het kan daar van zijn. Of juist van niet ontwormen. Is het waterdun? Of gele vieze derrie?
Tot ik net ene poepravage aantrof.
Jantina schreef: Ik wilde vandaag ontwormen. Heb ik dus maar niet gedaan. Vanmorgen voor het eerst een beetje melk gemaakt en een beetje van mijn vinger laten likken.OK, want op een gegeven moment is derrie ook wel een normaal verschijnsel. Dan veranderd de moedermelk, lijkt wel. De meeste fokkers hebben echt een paar dagen de werpkist onder de gele derrie. Welke kleur heeft het, de derrie?
Ik kan niet goed zeggen hoe het er uit ziet, binnen de 5min dat ik niet bij de kist was, was het overal overheen besmeurd. Ik denk derrie...