Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door joel
koekje schreef: Ik vind hem zo'n mooie hond!
pienke schreef: Hij is knap :smitten:
Dank je wel, hij is echt mooi he als ie is gewassen!
Maar net zo lief zie ik hem onder de blubber achter zn maatjes rennen hoor. Vandaag toevallig achter een haas!! En als je hem dan door het bos ziet rennen en hij komt er vol takken, modder en ogen die ZO genieten, weer uit geniet ik net zoveel als hem!
Besef je dat je echt net zo van je hond als je hub of kinderen kan houden he  :smitten: :smitten: :smitten: :smitten:
Door joel
Inge en Bono schreef: Mijn hulpen in de huishouding, Lu in de wasmand en Liz op het dekbed waar ik net een hoes omheen wil doen, zucht enzo
Afbeelding
Hihi, ja ik lig net zo lekker komt t vrouwtje weer storen  ::)
Door smulpaap
En nog eentje uit de oude doos , de haremsjeik leefde toen nog en die had best een zwaar leven met drie teven
Rotwijf je speelt vals  :biggrin2: ( Het spel was net uitgepat en neergezet ter kennismaking ) Juffrouw Tessa dacht gelijk , zooow als ik dat nou zo eens aan ga pakken

Afbeelding
Door joel
Lekker die foto's aan het strand!!

Hier lekker langs het kanaal gelopen, helaas geen speelmaatjes om lekker mee te ravotten, toch ook even foto's gemaakt.

Jim, de opvanger  :) die nu echt veel meer ontspannen is !

Afbeelding

en Qadiertje  :)
Afbeelding
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door