- do 27 feb 2014, 13:06
Kijk, je bent al geweest en niets opgeschoten.
Ik zou dus echt voor propolis capsules gaan. Dat komt doordat ik een keer afgrijselijk zieke pupjes had, die gewoon leeg liepen.
Het was absoluut dramatisch, dunne nekjes opgeblazen buikjes. Niets werkte en toen kreeg ik het advies van propolis capsules, heb ze gehaald en gegeven en voila, ze knapten zienderogen op. Okay, misschien was het net de tijd, dat ze op zouden knappen, maar dat weet je nooit, dus propolis staat hier hoog op de lijst.
Je laat nu dus echt niet de puppen voor gaan, een melkgevende teef niet meer laten zogen, dat is toch ook niet alles.
Je zou nog probiotica kunnen overwegen, of krijgt ze dat al, zo na de ab en de operatie?
Ik gebruik dat nooit, maar kennelijk zijn de dames hier sterk genoeg en dat is bij Lizzy nu even niet het geval. Ik zou een klein beetje groene leem geven, dat is naar mijn idee eigenlijk niet voor zogende teven, omdat het reinigt, maar in dit geval, als je het in huis hebt, een klein theelepeltje, wie weet?
Met wat geluk is ze vanavond al weer wat aan de beterende hand en dan maar hopen, dat de pupjes goed sterk blijven.
succes hoor,
Hanny