nog eentje om het af te leren:
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Mieke L. schreef: Eelke bedankt, ik heb weer wat inspiratie opgedaan!Oftewel, stop nu maar?
eelke schreef: Oftewel, stop nu maar?Nee hoor, het liefst ga ik de hele nacht door
Ik had deze als ringtone. Opgezocht via internet, en overgetypt in dat nokia ringtone geval.
Sonja schreef: O, Ylvis is echt leuk! Op die stongehenge hebben we hier thuis al allerlei tekstvarianten verzonnen.ken ik ook niet, maar lekkere muziek!
Dan doe ik er ook nog eentje voor het slapen gaan:
eelke schreef: Ik moet nog minstens 30 andere liedjes horen nu voordat ik het eigen huis en tuin deuntje uit mijn hoofd hebja die is erg he? maar ja het is nou eenmaal mijn ringtone voor heel wat jaartjes al.![]()
eelke schreef: Oh lekker, daar wordt ik weer wat rustiger vanAlle vier goedgekeurd!![]()
(ik adviseer hem even op pauze te zetten bij het de laatste ooohhhoowooowww voor een blauwe ogen moment)
Mieke L. schreef: ja die is erg he? maar ja het is nou eenmaal mijn ringtone voor heel wat jaartjes al.Dit is de mijne.
eelke schreef: Dit is de mijne.zo heb ik nog nooit een ringtone ingevoerd! (ik gebruikte heel vroeger gewoon zo'n standaard ringtone denk ik)
Tegenwoordig kun je gewoon liedjes downloaden en als ringtone gebruiken, ipv zo in te voeren;
![]()