Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door eelke
Niet leuk, wel verstandig.
En hopelijk kunnen jullie het zo wel leuk houden, ondanks dat het niet leuk is.

Maar wat moeten jullie eigenlijk allemaal doen dan? Jullie hebben de sleutel toch al eventjes?
Door Charlie Angel
eelke schreef: Niet leuk, wel verstandig.
En hopelijk kunnen jullie het zo wel leuk houden, ondanks dat het niet leuk is.

Maar wat moeten jullie eigenlijk allemaal doen dan? Jullie hebben de sleutel toch al eventjes?

We zijn eerst bezig geweest met strippen en nu weer richting opbouwen, maar de muren hadden en hebben wel wat restauratie nodig. Net als de kozijnen. Net als elektra wat niet klopte.

Geen onoverkomelijke dingen, maar het kost een hoop tijd. Zeker ook als de arm die je veel gebruikt eigenlijk niet meer gebruikt mag worden.
Door orinake
Maxi's 3-tal schreef:
We zijn eerst bezig geweest met strippen en nu weer richting opbouwen, maar de muren hadden en hebben wel wat restauratie nodig. Net als de kozijnen. Net als elektra wat niet klopte.

Geen onoverkomelijke dingen, maar het kost een hoop tijd. Zeker ook als de arm die je veel gebruikt eigenlijk niet meer gebruikt mag worden.
is dit gekocht? anders is de elektriciteit toch voor de verhuurder?
Schilderwerken enzo ok, maar de rest? Of mag ik nu men handjes kussen dat mijn toekomstige huisbaas dit wel zelf doet? (hij komt zelfs deze zomer de buitenmuren nog schilderen omdat het nu nog te nat is en het dus niet gedaan zal zijn tegen dat we er in komen)
Door EliScooby
orinake schreef: is dit gekocht? anders is de elektriciteit toch voor de verhuurder?
Schilderwerken enzo ok, maar de rest? Of mag ik nu men handjes kussen dat mijn toekomstige huisbaas dit wel zelf doet? (hij komt zelfs deze zomer de buitenmuren nog schilderen omdat het nu nog te nat is en het dus niet gedaan zal zijn tegen dat we er in komen)
Dat is wel voor de verhuurder, maar die knoeit maar wat aan blijkbaar. Dan vertrouw ik liever mijn vader die 48jr geleden zijn carriere is begonnen met leidingen trekken bij de mensen thuis en 's avonds met zijn neus in de boeken zat, omdat hij er alles van wilde weten. En natuurlijk zijn kortsluitingsbranden voor rekening verhuurder en verzekering, maar ik ga liever slapen met de gedachte dat alles veilig is. Een voorbeeld: De aansluiting van de cv-ketel zat los bij de aansluiting van de wasmachine gestoken, niet vastgedraaid, niets.
Door EliScooby
Even een update: We zijn druk bezig met de ff-klusjes... Ff een badkamermeubel ophangen, ff een lamp boven de spiegel, ff gordijnroedes ophangen en ga zo maar door :biggrin2: Meer voor-foto's dan in de TS hebben we niet, maar de na-foto's komen eraan volgende week :superblijsmiley:
Door EliScooby
Kim_S schreef: Jeeeeej!!!  :D :D :D
Ben blij voor jullie  :-*
Jaaaa, zaterdag alle eigen spulletjes over en met een beetje geluk zijn de meubels er dan ook, anders volgende week :duimen: Dan nog een weekje in de oude flat afbreken en een paar dingetjes repareren (Lizaaaaaaa!) en dan de sleutels inleveren :-\ Heel raar, maar van deze flat lever ik lang niet zo enthousiast de sleutels in als in mijn vorige flat ::)
Door El budha
Mini's 3-tal schreef: Jaaaa, zaterdag alle eigen spulletjes over en met een beetje geluk zijn de meubels er dan ook, anders volgende week :duimen: Dan nog een weekje in de oude flat afbreken en een paar dingetjes repareren (Lizaaaaaaa!) en dan de sleutels inleveren :-\ Heel raar, maar van deze flat lever ik lang niet zo enthousiast de sleutels in als in mijn vorige flat ::)
Jippie het einde is in zicht :groupwave2:
Door orinake
Veel succes alvast :)
Wij krijgen morgen onze sleutel!
Dus morgen kan Eneas eindelijk eens gaan kijken, want de meisjes hebben al mee geweest naar het huis, maar hij was niet thuis toen.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door