Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door zhiva
eelke schreef: Met je mand óp de bank is natuurlijk helemaal de ultieme slaapplek!

Afbeelding
lekker eigenwijs hoofd ook  ;D ;D ;D

ps : wordt Joep nu zo grijs? Of is dat de belichting?
Door eelke
zhiva schreef: lekker eigenwijs hoofd ook  ;D ;D ;D

ps : wordt Joep nu zo grijs? Of is dat de belichting?
Eigenwijs? Huh, hoe kom je daar nu bij  ::) (vanmiddag weer een kwartier bij een stok gestaan die niet mee kon maar die ie ook niet achter kon laten :P)

Alleen op zijn lippen wordt ie grijs. Maar de rest van z'n kop weet ik ff niet, bij studie net leek hij echt wel meer witte haren rondom zijn ogen te hebben  :o
Maar hij is sowieso lichter op het moment, hij is in de rui.
Over een half jaar zullen we wel weten wat het is  ;D
Door Inge en Bono
smulpaap schreef:

Tja teven , je moet ermee leren leven  :biggrin2:
Maar wat ziet de oude tut er goed uit zeg  :-*
Nooit eerder teef-teef gehad, altijd reu-teef. 't is inderdaad ff wennen  :biggrin2:
Dank je wel!!  :-* Tuttenbol geniet enorm van barf en knapt er inderdaad mega van op!  :D 
Door Inge en Bono
smulpaap schreef: Hmm ik loop nu 8,5 jaar op deze aardkloot rond en tot nu toe kon alles wat ik vond mee naar huis  ::)
Maar dit niet  >:(
Gelukkig niet zegt dat mens dan nog  :biggrin2:

Afbeelding

:2funny:
Door joel
hier onze Jim, na bijna een week bij ons, hij voelt zich al meer op zn gemak en dat zie je echt aan zn ogen.
Hij barft hier dus ook en zo grappig om te zien....zijn voortanden en deel van de kiezen zijn nu wit, de rest nog bruin  ::) hoop dat het steeds beter gaat met zn gebit!
Afbeelding
Door Kim_S
joel schreef: hier onze Jim, na bijna een week bij ons, hij voelt zich al meer op zn gemak en dat zie je echt aan zn ogen.
Hij barft hier dus ook en zo grappig om te zien....zijn voortanden en deel van de kiezen zijn nu wit, de rest nog bruin  ::) hoop dat het steeds beter gaat met zn gebit!
Afbeelding
Ooohw smelt  :smitten: :smitten: :smitten:
Door zurca
eelke schreef: Uh ja, da's een noodzakelijk kwaad :P ik heb er eens vloerbedekking en kussens in gehad, maar daar staat dan binnen no time de schimmel op. Ik heb ze gezegd dat ik dat weer gaan doen zodra zij eens een keer droog van een wandeling terug komen. Je ziet.... :P

En buiten dat krijgt Gijs het te warm, die zou nog liever hebben dat ik het betegel.

Maar ik wil het wel weten hoor! Of beter nog, een foto!  :biggrin2:
Sorry, hele late reactie :-[
De honden zitten hier op een matrasje, ieder 1, daarop 2 dekbedden..ieder 2 dus, daarover een fleecekleed ::) :-[ :-[
Zal een keer een foto maken maar de auto is nog "in de maak" na de aanrijding... Momenteel een vervangende auto waarvan de kofferbak wat klein is dus nu 1 hond in de kofferbak, natuurlijk met matrasje en dekbedden... en de andere hond mag op de achterbank, met dekbedden...
Door zurca
Mijn opmerking was overgens niet bedoeld als "ahhh wat sneu dat ze zo in de auto mee moeten" maar meer van "wow die 2 verwende monsters van mij...zo kan het dus ook...hup gewoon in de kofferbak en klaar" :biggrin2:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door