ik vind dit zo,n raar verhaal
tis een teefje he ,.
kan het niet een vorm van loopsheid zijn?
of een onsteking inwendig ?
maar ja
dat het? alleen s,nachts bloedt vind ik nog het meest vreemde.
Moderator: Lizzy
diana schreef: ik vind dit zo,n raar verhaalja ik maak me ook erg zorgen en vind het echt vreemd.
tis een teefje he ,.
kan het niet een vorm van loopsheid zijn?
of een onsteking inwendig ?
maar ja
dat het? alleen s,nachts bloedt vind ik nog het meest vreemde.
Lupa schreef: als het komt van d'r kwijl en er is niks met haar bek zou ik dan denken dat het iets inwendig is, maar ja dat is zo gissenja dat blijft gissen.![]()
Lizzy schreef: Kun je er niet eens een foto van maken? Want ik blijf het ook een gek iets vinden. En ik weet wel dat sommige honden onwijs rood/roestbruin kunnen kwijlen. Kan het dat niet zijn?ja dat zou wel kunnen.
danielle1980 schreef: ja dat zou wel kunnen.Ik bedoel dat je een foto moet maken van de bloedplek en deze ff op Barfplaats moet zetten.
maar kan dat opeens gebeuren?
want ze doet t niet zo heel lang nog en niet altijd?
foto maken kan natuurlijk ook.
ik word er niet geruster op nu.
danielle1980 schreef: ja ik maak me ook erg zorgen en vind het echt vreemd.ff vraagje...hoe heb je ontdekt dat t uit d'r bek kwam dan??
ik denk dat t s nachts is omdat ze dan slaapt en zo en zo veel meer kwijlt dan normaal.
het is idd een teefje, ze is bijna 2 jaar.
nee loopsheid is het echt niet, ik heb ontdekt dat t echt uit dr bek komt.
aan wat voor ontsteking denk je bv?
ik probeer alle dingen uit te sluiten, bv ze speelt en kauwt veel op stokken, soms ook erg scherpe en echt ver in dr bek.
maar ja dan zou je dus weer wondjes moeten zien en zoals de da al zei dr bek ziet dr echt heel mooi uit.![]()
gonny schreef: ff vraagje...hoe heb je ontdekt dat t uit d'r bek kwam dan??staat helemaal aan t begin.
danielle1980 schreef: staat helemaal aan t begin.dus je weet 100% zeker dat t kwijl en is bijv géén slijm??
op een nacht dat ik niet kon slapen zag ik dat er bloed lag toen ben ik dr gaan bestuderen en kwam erachter dan t uit dr bek vandaan kwam met kwijl samen.
veel bloed is het denk ik niet want is niet puur bloed maar door het kwijl heen vermengt.
en lizzy ik zal zodra ik weer een plek heb gevonden in mn kamer een foto erop zetten want zoals ik al zei is niet elke dag.
nee ze is verder helemaal niet ziek en is goed onderzocht door de da.
Lupa schreef: en hoe kun je het verschil zien tussen kwijl en slijm?uh ja dat vroeg ik me ook af ???
Lupa schreef: en hoe kun je het verschil zien tussen kwijl en slijm?dat bedoel ik!!! als er op je bed een natte plek zit met bloed, hoe weet je dan 100% zeker dat t kwijl is?? ik zou d'r achterkant ook eens heel goed nakijken!!
gonny schreef: dat bedoel ik!!! als er op je bed een natte plek zit met bloed, hoe weet je dan 100% zeker dat t kwijl is?? ik zou d'r achterkant ook eens heel goed nakijken!!he ???![]()
oebaya schreef: Daniëlle, bloed Minx wel alleen 's nachts? Het kan zijn dat het overdag ook is, maar dat ze het dan wegslikt of likt, omdat ze wakker is. 's Nachts als ze ontspannen slaapt, dan doet ze dat dan niet en daarom zie je het dan op je bed en denk jij dat ze 's nachts bloed.ja wat jij zegt denk ik wel dat t klopt, overdag zal ze het wel weglikken denk ik.
Tja, en wat moet je laten onderzoeken: slokdarm, maag? Gezien het feit dat het uit de mond komt, en dan natuurlijk de neus.
gr.
Nicolette