Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Manu
Knappe Jura!
Ziet er eng uit zo'n schapenkop, daar zal ik zelf even aan moeten wennen.
Leuk om jullie hier ook te vinden!
Door Lucie110
[quote="Manu"]Ziet er eng uit zo'n schapenkop, daar zal ik zelf even aan moeten wennen.[/quote]

Dan ben je niet de enige hoor  ;)
Een paar jaar geleden had ik nooit gedacht dat ik ooit schapenkop zou voeren maar op een dag heb ik het toch aangedurfd.
Nog steeds trek ik de helften zonder te kijken (met over elke hand een zakje) uit elkaar en ik moet bekennen dat er dan nog wel eens een rilling over mijn rug loopt maar mijn Jackje is er zo dol op  :biggrin2:

[quote="Debbie1982"]
Misschien heel stom hoor. Maar eten ze alles op. Dus ook de schedel? Mijn hond is 5,5 kg dus daar is het sowieso te groot voor maar vraag me het gewoon af.
[/quote]

De onderkaak pak ik weg wanneer deze los is van de schedel omdat ik die behoorlijk hard vind. Der rest van de schedel gaat helemaal op. Kleine Jane moet het met een konijnenkopje doen want die is te klein om zo'n lamskop weg te werken.
Door Jura&Mahru
[quote="Manu"]
Knappe Jura!
Ziet er eng uit zo'n schapenkop, daar zal ik zelf even aan moeten wennen.
Leuk om jullie hier ook te vinden!
[/quote]

8)

Komt vanzelf wel. Als ik het als vegetariër tegenwoordig heel normaal vind, dan moet het jou ook vast wel lukken!
Door bellabeest
[quote="beginnertje"]
8)

Komt vanzelf wel. Als ik het als vegetariër tegenwoordig heel normaal vind, dan moet het jou ook vast wel lukken!
[/quote]

nou, ik als vegetariër bestel het wel maar schapenkop voer ik toch niet zelf dat mogen mooi mijn ouders doen :)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door