Maar nu heb ik alleen buitenkraan gezien die dat kan, maar die is bijna 200 euro

Omdat het hond gerelateerd is, dacht ik, er zijn er hier vast mee die dat hebben! Hoe hebben jullie dat gedaan?
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Angelique schreef: Niet, die van mij hebben gewoon een eigen badkamer gekregenOoh dat is een optie! Is dat goedkoper dan 200 euro?![]()
eelke schreef: Ooh dat is een optie! Is dat goedkoper dan 200 euro?Nou nee, niet echt
koekje schreef: Kan je niet makkelijk een aftakking maken van de keukenkraan?Daar kan de tuinslang niet op nee. En dan moet de achterdeur open blijven met alle risico's van dien
Angelique schreef: Nou nee, niet echtIk had al een vermoeden jaDe kraan an sich wel die was 4 tientjes
![]()
HoochieHummie schreef: Die van jou wassen zichzelf toch al iedere dag tijdens het wandelen? (zelf gezien op foto'sKlopt, alleen hebben de honden en ik een ander perspectief op 'schoon')
jasmijn schreef: Mijn vader heeft gewoon 2 buiten kranen naast elkaar gezet.En die gaan niet lekken? Die koppelingen gaan bij mij altijd lekken na een tijdje...en als ik er dan steeds 3 moet vervangen...
Aan alleen bij een kort stukje tuinslang en dan een koppel stuk er aan, daar je gewonen tuin slang aan en gaan met die banaan![]()
eelke schreef: Daar kan de tuinslang niet op nee. En dan moet de achterdeur open blijven met alle risico's van dienAls je niet al te ver van de kraan af moet, dan kun je er ook een (flexibele) doucheslang op draaien. Dan zou een gewone badkamermengkraan kunnen voldoen.
En de huidige buitenkraan moet vervangen, warm water leiding zit er in de buurt...
eelke schreef: Daar kan de tuinslang niet op nee. En dan moet de achterdeur open blijven met alle risico's van dien
En de huidige buitenkraan moet vervangen, warm water leiding zit er in de buurt...