In navolging van Xerox, ook een updeetje!

Ook alweer ruim 3 maanden geleden.
Luna heeft ondertussen 2 keer een terugval gehad en we hebben haar weer moeten wassen met Ectodex. Het is bij haar dus echt een weerstandgevalletje want ze heeft ook 2 keer een blaasontsteking gehad. Ze heeft nog steeds erg veel kale plekken maar ik denk dat we daar mee moeten leven, en dus zij ook.

Ze heeft nog steeds die nare demodexlucht bij zich en ik snap niet waarom dat ondertussen niet weg is want ze heeft geen zichtbare wondjes meer.
Ze eet ondertussen konijn, (tam en wild), vismix, lam, paard, eend, parelhoen, kalkoen, hert,haas, darf wildmix en nog iets waar ik nu even niet op kan komen, stom, is de leeftijd. We gaan nog verder uitbreiden, binnenkort weer bestellen bij degomeat en dan nog wat andere soorten erbij. Rund en kip durf ik niet te geven dus dat omzeilen we angst vallig.
Dus op het ogenblik weer rustig maar dat kan zo weer omslaan. we zitten er boven op. Maar al met al is het allemaal veel erger geweest en tellen we nu onze zegeningen
Het Weer-Mooi-Van-Binnen-En-Van-Buiten-Moment hebben we gewoon weer een jaartje doorgeschoven, dus nu is dat 31 Januari 2015.