gonny schreef: kan Boris bij....Ja Borisen die heeft ondertussen al héél wat gejat!!!!
![]()

Moderators: koekje, pearlsofpassion
gonny schreef: kan Boris bij....Ja Borisen die heeft ondertussen al héél wat gejat!!!!
![]()
sylvia schreef: Ja BorisAls jij wilt dat die er niet bij kan moet je het voerbakje aan het plafond hangen.....maar dan kan de kat er ook niet bij
![]()
sylvia schreef: Op het aanrechtJa, ken jij Bes nog niet![]()
jeanne schreef: oh wacht, we hebben boven nog het oude douchehok, wat nu als rommelhok dient, (is niet groter als een douchebak, en dan nog een metertje extra) daar zou ik de kattenbak neer kunnen zetten en het eten?Katten eten niet in de buurt van hun kattenbak, dus ik weet niet of je a.s huisgenootje dat een strak plan zal vinden
Kefraya schreef: Katten eten niet in de buurt van hun kattenbak, dus ik weet niet of je a.s huisgenootje dat een strak plan zal vindenen geef ze eens ongelijk, ik eet ook niet graag naast de wc pot![]()
sylvia schreef: en geef ze eens ongelijk, ik eet ook niet graag naast de wc potweer wat geleerd![]()
Kefraya schreef: Katten eten niet in de buurt van hun kattenbak, dus ik weet niet of je a.s huisgenootje dat een strak plan zal vindenDaar hebben ze hier totaal geen probleem mee![]()
zurca schreef: Daar hebben ze hier totaal geen probleem meeHier ook niet![]()
geer schreef: Geven jullie je katten eigenlijk eten?? Over honden zijn allerlei theorieen, maar over katten? Toen ze nog, lang, laaaang geleden 8) op de brok en blik stonden, kregen ze het ene 's ochtends en 't andere 's avonds. En eigenlijk stond het de hele dag een beetje te staan, want echt snel opeten deden ze het niet. Op vers is dat wel anders, binnen een knipper hebben ze het op en dan...dan willen ze mEERRRRROnze kat krijgt 2 keer per dag, want als ik ze in 1 keer de hoeveelheid CB geef die ze mag hebben, eet ze het niet op en dan staat het te verpieteren. Maar of het ook beter is? Geen idee.Is het beter om 2 keer per dag te voeren, of 1 keer?
Ollie schreef: hier nietHier ook niet, maar IK wel. Jakkes, hun eten naast de kattenbak. Beetje onfris![]()