Kinnie schreef: Ik snap nog steeds niet waarom Freek nou als enige niet mocht kijken in het kerkjeHij heeft niet gezegd wie de mol was, de rest wel....
Foute antwoorden gaven ze allemaal...
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Kinnie schreef: Ik snap nog steeds niet waarom Freek nou als enige niet mocht kijken in het kerkjeHij heeft niet gezegd wie de mol was, de rest wel....
Kinnie schreef: Ik snap nog steeds niet waarom Freek nou als enige niet mocht kijken in het kerkjeHij heeft 2x gelogen de andere maar 1x.
Dreetje schreef: Hij heeft niet gezegd wie de mol was, de rest wel....Jawel hij noemde Susan
Kinnie schreef: Jawel hij noemde Susanmaar dat is niet zijn mol dus loog hij... tot 2x toe en daarom mocht hij de kerk niet in.
M@rina schreef: maar dat is niet zijn mol dus loog hij... tot 2x toe en daarom mocht hij de kerk niet in.Maar dat deed Tygo toch ook, die noemde zelfs Jennifer als mol...
Kinnie schreef: Maar dat deed Tygo toch ook, die noemde zelfs Jennifer als mol...Maar Tygo loog niet over zijn andere antwoord, alle kandidaten behalve Freek hebben 1x gelogen en 1 x de waarheid gesproken. Freek heeft 2x gelogen.![]()
Radja schreef: 27 februari pas weer ivm de Olympische SpelenIk moest donderdagavond werken. Dus ik denk niet in dit topic kijken tot ik de herhaling heb gezien.