Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door eelke
kira schreef: Als ze daarna ook een bakje koffie mogen komen doen zou ik zeggen, niet gaan behangen of verven maar de muren gewoon zo laten en alleen wat inboedel neerzetten.
+1 en geen meubels maar gewoon een incontinentie matrasje ofzo.

Wat een uitzicht zeg, heerlijk! Ziet er goed uit  8)
Door -Annemarie-
Wat een geweldig uitzicht! Dat is dan weer het leuke van een flat, dat je heel ver kunt kijken. *understatement van het jaar*
Maar die komt wel van iemand die bijna nooit in een flat staat.  ;D

Succes met klussen -het behang is episch- en maak van het balkon een buiten-woonkamer.  :)  Wat een heerlijke stek!  :-*
Door Charlie Angel
Kim_S schreef: Wat een mooi plekje  :)
Was het behang te druk voor Michiel?  :biggrin2:
Nou, voor Michiel niet, maar de combinatie Michiel en dit behang werd mij te druk. :biggrin2:
Door Kim_S
Maxi's 3-tal schreef: Nou, voor Michiel niet, maar de combinatie Michiel en dit behang werd mij te druk. :biggrin2:
Ik wilde het niet zeggen, maar nu jij het zegt...  :biggrin2:
Door eelke
Maxi's 3-tal schreef: Nou, voor Michiel niet, maar de combinatie Michiel en dit behang werd mij te druk. :biggrin2:
He, ik geloof je nu meteen!
Door EliScooby
Ik bewaar voor iedereen een stukje behang. Wees maar niet ongerust dat het echt allemaal weggaat hoor, ook al ligt het al op een grote hoop midden in de woonkamer. Hoef nog net niet aan Maxi te vragen om de laatste stukjes aan te geven (zij is hoger dan ik, voor degene die dat nog niet wisten). Trouwens wel erg gelachen. Vrijdag vroegen ze van de woningbouw wat er op het naambordje moest staan. Was al geneigd om Wie dit leest is gek, of Boe! door te geven maar toch netjes mijn en Maxi d'r naam gedaan. Zagen we vandaag vlak voor de flat een paar woningen met vierkante bases en een letterlijk punt-dak. Daar zou ik echt op het naamkaartje T.O.E. Tanchamon op de deur schroeven :biggrin2:
Door millyckk
Mini's 3-tal schreef: Ik bewaar voor iedereen een stukje behang. Wees maar niet ongerust dat het echt allemaal weggaat hoor, ook al ligt het al op een grote hoop midden in de woonkamer. Hoef nog net niet aan Maxi te vragen om de laatste stukjes aan te geven (zij is hoger dan ik, voor degene die dat nog niet wisten). Trouwens wel erg gelachen. Vrijdag vroegen ze van de woningbouw wat er op het naambordje moest staan. Was al geneigd om Wie dit leest is gek, of Boe! door te geven maar toch netjes mijn en Maxi d'r naam gedaan. Zagen we vandaag vlak voor de flat een paar woningen met vierkante bases en een letterlijk punt-dak. Daar zou ik echt op het naamkaartje T.O.E. Tanchamon op de deur schroeven :biggrin2:
:biggrin2:  Aan de rondweg staat trouwens een echte :D
Door Anne in Zweden
Kim_S schreef: Wat een mooi plekje  :)
Was het behang te druk voor Michiel?  :biggrin2:
:2funny: :2funny: :2funny:

Lijkt me een prima behangetje voor mensen die drie katten hebben. :biggrin2:

Fijn uitzicht hoor!
Door Anne in Zweden
Kim_S schreef: King Tut  :biggrin2:

Tsjonge, goed om te weten van dat naambordje, zou me wezenloos zoeken naar "Mini en Maxi" anders  ::)
Heten ze niet zo dan? ???
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door