Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door EliScooby
eelke schreef: Nou zelfs keuze! Komt helemaal goed dan haha.
Woonkamer of eetkamer mag ook. We hebben overal verwarming :biggrin2: Zet je bed maar ergens op :tease:
Door Kim_S
Mini's 3-tal schreef: Woonkamer of eetkamer mag ook. We hebben overal verwarming :biggrin2: Zet je bed maar ergens op :tease:
Klinkt als een waar paradijs  :biggrin2:
Door sella
Succes met alles. Tis dat lijf niet meewerkt en dat het te duur is om heen en weer te tuffen voor ons. Anders hadden we echt met liefde jullie geholpen.
Door EliScooby
Even vast een paar voor-foto's:

Afbeelding
Afbeelding

Uitzicht vanaf de galerij en vanuit de eetkamer en kantoor :biggrin2:(genomen uit de deuropening, pokkeweer ook ::)

Afbeelding

Vanuit de woonkamer richting de stad...

Afbeelding

De woonkamer

Afbeelding

En de eetkamer tot slot.
Door kira
Mooi uitzicht. Er moet inderdaad wel even een behangetje op de muren komen, maar voordeel is dat het er dan al rap "een stuk" beter uitziet. Succes met klussen.
Door Charlie Angel
*milyck* schreef: Prachtige plek!! Hoe hoog zitten jullie, bovenste woonlaag?
We zitten op de 9e verdieping, er zijn er 11.
Ronald schreef: Wow! Zelfs een berenzwemvijver!

Mooi plekje, hoor!
Ja, alle bp beren kunnen hier heerlijke zwemmen.  :biggrin2:
Door kira
Maxi's 3-tal schreef: We zitten op de 9e verdieping, er zijn er 11.

Ja, alle bp beren kunnen hier heerlijke zwemmen.  :biggrin2:
Als ze daarna ook een bakje koffie mogen komen doen zou ik zeggen, niet gaan behangen of verven maar de muren gewoon zo laten en alleen wat inboedel neerzetten.
Door sella
Ziet er absoluut niet verkeerd uit!!! Buffel nodigt zich uit voor een uitgebreide zwemsessie als hij die foto's zou zien.
Gelukkig is ie een rondje met de baas.
Een fris behangetje komen jullie een heel eind. En dat balkon is in de zomer vast niet naar om te genieten van de avond.
Door zhiva
kek behangetje!  :biggrin2:

Wat een geweldig uitzicht! Daar kunnen de hondjes wel even genieten als ik de nijntjes kom halen ja :D
Door Charlie Angel
kira schreef: Als ze daarna ook een bakje koffie mogen komen doen zou ik zeggen, niet gaan behangen of verven maar de muren gewoon zo laten en alleen wat inboedel neerzetten.
We zetten wel een stoeltje op de galerij voor ze neer. :biggrin2:

Sella, het lijkt ons ook een heerlijk plekje dat balkon van de zomer ja.

Mooi behangetje he, bijna zonde om het er af te halen. ::) :biggrin2:
Door Pauline
Owhhhh als het (ooit) vriest kan ik bij jullie voor de deur schaatsen!! En als ik dan helemaal koud ben, stekende vingers en voeten heb, bij jullie weer warm worden!!! ;D
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door