Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door -Saskia-
Leuk!! Ik hoop dat het lukt!

Ben ooit (vroegâh) d.m.v. woningruil van Utrecht naar Capelle aan den IJssel verhuisd. Was inderdaad in een zucht geregeld. Ik duim voor je!
Door Debbie1982
Spannend hoor! Wij wonen ook in de buurt van Alexander. Is het vlak bij het schollebos? Want dat is leuk wandelen. Ook het hitlandbos is dan in de buurt. Daar gaan wij iedere week heen, daar kun je uren lopen. Veel succes!
Door zurca
Wat spannend Martine!! Ik hoop voor je dat je over niet al te lange tijd je spulletjes kan verhuizen ;)
(Moet er persoonlijk ook niet aan denken om in Rotterdam (uberhaupt een stad) te wonen.... Heb in Zwijndrecht gewoond waar ook alles op een steenworp afstand in de buurt was, maar wat ben ik blij met ons huisje aan de rand van het dorp waar we nu wonen. Ik mis niets van " de voordelen" die we in Zwijndrecht hadden)
Door Naomi B
haha, en dan is Zwijndrecht echt nog wel dorps vergeleken met Rotterdam  ;) (geboren en getogen Rotterdam, woon nu bijna 20 jaar in Zwijndrecht)
Door zurca
Mara M schreef: haha, en dan is Zwijndrecht echt nog wel dorps vergeleken met Rotterdam  ;) (geboren en getogen Rotterdam, woon nu bijna 20 jaar in Zwijndrecht)
Ohja zeker.... Zwijndrecht is, geloof ik, ook geen stad.
Maar wel met vele voorzieningen zoals in de stad :) Wij zaten bijna naast winkelcentrum noord, vlakbij Walburg, station op loopafstand en bushalte bijna voor de deur..... Allemaal heel handig zo zonder rijbewijs maar ik mis het absoluut niet.
Door Naomi B
hahaha, ja dat is het grappige. Zwijndrecht heeft dus wel stadsrechten. Al heel oude, meen ik. Maar dan heb je vlakbij mij gewoond.

Maar weer ff ot, Wanneer hoorde je nou wat Martine?
Door ChantalKrijn
Het wijkje geeft helemaal geen 'midden in Rotterdam in de drukte' gevoel. Gewoon een gezellig wijkje, best autoluw nog ook :)
Maar het is wel ontzettend dichtbij vanalles, zonder dat je er last van hebt
Door Debbie1982
Je kan makkelijk in Rotterdam wonen zonder echt in de stad zelf te wonen. Wij wonen 10 minuten bij het centrum van Rotterdam vandaan,maar de wijk is bijna een dorp. Heb niet het gevoel dat ik midden in de stad woon. Martine zou hier in de buurt gaan wonen dus je hebt dan echt geen "last" van de stad hoor :) genoeg groen te vinden hier.
Door henneke
een vroegere vriendin woonde in die wijk en woonde er met plezier de keren dat ik er kwam was het gewoon een fijne buurt om in te lopen  :)
Door Laura2004
Zwijndrecht zou ik ook nooit missen :-X Vreselijk. Ik zou nooit meer terug willen :-[

Rotterdam mis ik soms wel, had ik nooit gedacht toen ik er ging wonen. Rotterdam is een ontoegankelijke stad, in vergelijking met Amsterdam bijvoorbeeld,  maar als je de goede en leuke plekken kent ga je van Rotterdam houden, ook vd Rotterdamse mentaliteit.  Jammer dat veel wijken van Rotterdam compleet verpauperen, dus ik snap ook wel weer dat veel Rotterdammers er niet meer willen wonen.

Ik denk dat Martine het fijn gaat hebben in Rotterdam :)
Door Tanna
Antonia schreef: Wat een goed idee! En fijn dat je al zo snel een reactie hebt, ik duim voor je dat het wat wordt.

Ik ga gelijk kijken of dat ook een optie is voor mijn huis, dus mocht er iemand willen verhuizen naar de provincie Groningen:

http://www.funda.nl/koop/noordbroek/hui ... rieweg-10/

Mag ik van jou het adres van die ruilsite?
Wat een schitterend huis en absoluut niet duur (voor ons te duur, maar dat is een ander verhaal). En ik zou best in Groningen willen wonen..........
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door