Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Kim_S
Maxi's 3-tal schreef: Goed he! Des te meer tijd hebben we om te klussen. :biggrin2:
Ja dat zal je nodig hebben als de hulptroepen worden weggejaagd  ::) :P

Fijn dat het zo snel gaat!  :-*
Door eelke
Kim_S schreef: Ja dat zal je nodig hebben als de hulptroepen worden weggejaagd  ::) :P

Fijn dat het zo snel gaat!  :-*
Ja ik kom niet helpen hoor! Ik zie jullie al helemaal het verkeerde adres geven om om het hoekje te gaan taan giegelen!
Door DJ_Doerak_Tucker
Hé, ik las al iets van verhuizen in het konijnentopic, wat ontzettend gaaf voor jullie! Fijn dat het zo vlot is gegaan, heel veel succes met uitzoeken, klussen en vooral genieten!! (naast de stress die het kan geven ;)).
Door EliScooby
eelke schreef: Ja ik kom niet helpen hoor! Ik zie jullie al helemaal het verkeerde adres geven om om het hoekje te gaan taan giegelen!
Echt niet, zo is Maxi misschien, maar ikke niet. Ben blij als ik hulp kan krijgen, is nog werk zat te doen. En vrijdag maak ik foto voor je, dan kun je zien dat je Gijs en Joep makkelijk mee kunt nemen...
Door eelke
Mini's 3-tal schreef: Echt niet, zo is Maxi misschien, maar ikke niet. Ben blij als ik hulp kan krijgen, is nog werk zat te doen. En vrijdag maak ik foto voor je, dan kun je zien dat je Gijs en Joep makkelijk mee kunt nemen...
Oke oke, dan misschien wel :P denk ik. Pfff....vertrouwen hebben in is moeilijk zeg...
Door Charlie Angel
eelke schreef: Oke oke, dan misschien wel :P denk ik. Pfff....vertrouwen hebben in is moeilijk zeg...
Zeg, je kent me toch wel een beetje nu.
Als ik zeg dat ik niet drink, dan drink ik niet. Als ik je een adres geef, dan geef ik je natuurlijk wel het goede.
Sterker nog, ik ga lekker voor je aan de wandel met Gijs!
Door eelke
Maxi's 3-tal schreef: Zeg, je kent me toch wel een beetje nu.
Als ik zeg dat ik niet drink, dan drink ik niet. Als ik je een adres geef, dan geef ik je natuurlijk wel het goede.
Sterker nog, ik ga lekker voor je aan de wandel met Gijs!
Hmmm....jij lekker met Gijs rondstruinen en ik tot achter mijn oren in de verf....iets gaat niet goed!  ;D
Door Charlie Angel
eelke schreef: Hmmm....jij lekker met Gijs rondstruinen en ik tot achter mijn oren in de verf....iets gaat niet goed!  ;D
tssss, rechtsom of linksom ik kan het gewoon niet goed doen bij jou he. :biggrin2: :biggrin2:

Dank Anne! Je bent welkom als je in de buurt bent. :-*
Door eelke
Maxi's 3-tal schreef: tssss, rechtsom of linksom ik kan het gewoon niet goed doen bij jou he. :biggrin2: :biggrin2:

Dank Anne! Je bent welkom als je in de buurt bent. :-*
Nou ja dat komt misschien ook wel omdat die arme Joep weer vergeten wordt!  ;D
Door Charlie Angel
eelke schreef: Nou ja dat komt misschien ook wel omdat die arme Joep weer vergeten wordt!  ;D
Ohhh, maar die mag gewoon een weekje komen logeren als we klaar zijn hoor. :biggrin2:
Door eelke
Maxi's 3-tal schreef: Ohhh, maar die mag gewoon een weekje komen logeren als we klaar zijn hoor. :biggrin2:
Nou alleen als ik ook mag, die ja ik geen week missen hoor. :smitten:
Door eelke
Maxi's 3-tal schreef: Dan mag je kiezen, een bed in de poezenkamer of in mijn kantoor. :biggrin2:
Nou zelfs keuze! Komt helemaal goed dan haha.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door