Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door eelke
Mini's 3-tal schreef: Vind het wel een keiharde eis dat ze lief zijn voor de poezels hoor! Anders gaan ze gewoon aan de 2 meter lijn en mogen ze alleen maar kijken naar al dat drassige land!
Ze houden van poezen. Gijs wil ze kussen, en Joep heeft er zwaar respect en ontzag voor.
Door EliScooby
eelke schreef: Ze houden van poezen. Gijs wil ze kussen, en Joep heeft er zwaar respect en ontzag voor.
Nou ja, Liza houdt wel van tong, dus ze trekt er wel een stukje af als ie te veel wil kussen.
Door eelke
Mini's 3-tal schreef: Nou ja, Liza houdt wel van tong, dus ze trekt er wel een stukje af als ie te veel wil kussen.
Das prima, er blijft meer dan genoeg over!
Door millyckk
Mini's 3-tal schreef: En we kijken uit over aan de ene kant de stad en de andere kant het nieuwe park ri Diepenveen.
Ohw, daaaar... is een prachtige stek! ( Ik hou niet van de Vijfhoek :biggrin2:)
Maxi's 3-tal schreef: Nou, Gijs kan zich uitleven daar, heerlijk drassig en open! :biggrin2:
Hoeft niet eens daar ;) Op ongeveer 10 minuten heb je een fantastisch losloopgebied met over het algemeen heel sociale hondenbazen... iets verder de andere kant op ook nog een mogelijkheid...
Door HoochieHummie
Gefeliciteerd! Prima plek aan de rand van de stad!
Ik ben geboren en getogen in Deventer, daarna Twello en nu buitengebied Wilp en kom ook nog geregeld op winkelcentrum Keizerslanden omdat mijn moeder daar nog in de buurt woont.
Door El budha
Ik zie nu pas julllie topic. Gefeliciteerd en heel veel geluk samen in  jullie nieuwe huis.
Mocht ik ergens mee kunnen helpen dan geef je maar een gil :biggrin2:
Door EliScooby
Ike schreef: Dan is alles "geregeld" (nou ja, de papierwinkel dan he)
en kunnen jullie de champagne ontkurken  :D
Ja, inderdaad ja, zaterdag werken en dan vanaf zondag keihard aan de bak. Mijn ouders komen dan ook al die kant op, morgen gelijk in de schuur de afstoomplaat van de stoomreiniger zoeken :biggrin2:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door