Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Angelique
Martine-Tom schreef: Ben zo benieuwd hoe zij het gaat vinden, van hartje Rotterdam naar....Goes...of all places  ;D
Heb ook geadviseerd om op een zaterdag te komen en niet op een zondag, dat is niet echt heel representatief. Denk dat ze zich dan gelijk omdraait ;D
En zo denk ik, dus zo zie je maar weer, zoveel mensen zoveel wensen. Ik kan me er weinig bij voorstellen dat iemand vrijwillig in hartje rotterdam gaat wonen.  :biggrin2:

Maar als jij dat graag wilt, hoop ik van harte dat dit alles rondkomt  :-*
Door -Annemarie-
Succes, Martine!  :)

Kun je anders niet een weekje 'proefdraaien' ofzo? Dat voorkomt misschien teleurstelling, van beide kanten.  :-\

Ook ik kan me niet voorstellen dat iemand vrijwillig in hartje grote stad, welke dan ook, gaat wonen.  ;D  Maar als het jouw droom is, hoop ik dat die uit gaat komen.  :-*
Door Anne in Zweden
-Annemarie- schreef:
Ook ik kan me niet voorstellen dat iemand vrijwillig in hartje grote stad, welke dan ook, gaat wonen.  ;D 
1  325.459 :biggrin2:

Als ik ooit zou willen terugkeren naar NL, zou ik zonder meer voor jouw huis kiezen, Tonny. Echt absoluut fantastisch mooi!
Door Naomi B
Vlakbij Alexandrium.... is niet in het centrum Rotterdam hoor  ;) Er is daar best veel groen in de omgeving. Toch een soort van "buitenwijk". Leuk park ook redelijk in de buurt.
Door Kim_S
Voor al die mensen die van rust en ruimte houden, en niet van Groningen  :biggrin2:, mijn "oude" huis in de buurt van Nijmegen is te koop, of eventueel te huur voor mensen die het WEL heel kunnen laten.
Heb geen foto's nu, maar er is in ieder geval een grote kelder voor de vriezers, en een omheinde tuin van 1100 m2  :)
Door Martine-Tom
Angelique schreef: En zo denk ik, dus zo zie je maar weer, zoveel mensen zoveel wensen. Ik kan me er weinig bij voorstellen dat iemand vrijwillig in hartje rotterdam gaat wonen.  :biggrin2:

Maar als jij dat graag wilt, hoop ik van harte dat dit alles rondkomt  :-*
Ze heeft een jong dochtertje met autisme, gescheiden, ex woont in de buurt, ze wil rustiger wonen en een nieuwe start, nieuw leven...dus ja toen ik dat hoorde kon ik het me wel voorstellen. Rustiger leven zal hier wel lukken  :biggrin2:
Neally schreef: Zou ook eens vragen naar overlast.
Al gedaan  :) Ze zegt dat het een rustige buurt is, weinig tot geen overlast, het blijft een portiekwoning dus je zal elkaar echt wel eens horen, maar dat heb ik hier ook  :)
-Annemarie- schreef: Succes, Martine!  :)

Kun je anders niet een weekje 'proefdraaien' ofzo? Dat voorkomt misschien teleurstelling, van beide kanten.  :-\

Ook ik kan me niet voorstellen dat iemand vrijwillig in hartje grote stad, welke dan ook, gaat wonen.  ;D  Maar als het jouw droom is, hoop ik dat die uit gaat komen.  :-*
Wie weet is dat ook een optie. Ik "ken" de buurt een klein beetje, heb net ook op google eens goed zitten kijken en mij bevalt het wel, het is niet zo'n betonblok buurt, laag en hoogbouw door elkaar en ik zou uitkijken op een groot (losloop!) park. Woonruimte is ongeveer net zo groot als nu, maar dan verdeeld over minder kamers. Pas gerenoveerd.

En zelfs gevraagd naar de energiekosten  :biggrin2:
Huur is duurder, maar ik krijg toeslag, per saldo ga ik 50 euro per maand meer huur betalen (berekend over de volle huur met servicekosten, die moeten er nog af maar even niet gedacht om daarnaar te vragen dus die 50 zal mss nog iets minder zijn) maar...ik ga over op stadsverwarming en in huis is geen gasaansluiting dus dat scheelt ook een berg, qua stoken zit ik nu op een hoekwoning en straks een tussenwoning dus dat scheelt ook. Als ik even haar energiekosten pak zijn die 60 euro lager als wat ik hier nu betaal dus dat compenseert de huur weer.

Ik heb veel kennissen en vriendin in regio Rotterdam, dat kost nu best veel geld om te reizen daarheen, dat valt straks ook grotendeels weg dus dat bespaard ook nog. Dus qua kosten is het best haalbaar  :)

En ik ben er inmiddels achter dat ik overal wel kan aarden, daar maak ik me niet zoveel zorgen om. Planning is dat zij volgende week hierheen komt, als het haar bevalt en het nog door wil zetten ga ik een keer daarheen (op een gewone doordeweekse dag zodat ik naar mijn idee een goed beeld krijg).
En verder blijft het denk ik altijd een beetje een gok, verhuizen. En ik was altijd van het vele overdenken en alles willen plannen...dat kan ik nu gelukkig goed loslaten, ik bereid me goed voor maar heb ook een deel "we zien het wel" en het zal best goedkomen als het allemaal doorgaat. En zo niet...dan gooi ik mijn huis weer op de site en verhuis ik weer ergens anders heen  :biggrin2:
Door Martine-Tom
Kim_S schreef: Voor al die mensen die van rust en ruimte houden, en niet van Groningen  :biggrin2:, mijn "oude" huis in de buurt van Nijmegen is te koop, of eventueel te huur voor mensen die het WEL heel kunnen laten.
Heb geen foto's nu, maar er is in ieder geval een grote kelder voor de vriezers, en een omheinde tuin van 1100 m2  :)
Whaha daar heb ik ook naar gevraagd....ik heb een grooooooote schuur mét stroom  :biggrin2:
Door Kim_S
Martine-Tom schreef: Whaha daar heb ik ook naar gevraagd....ik heb een grooooooote schuur mét stroom  :biggrin2:
Braaf. Snoepvarkentje :biggrin2:
Door Naomi B
Dat klinkt heeeeel goed Martine! Kom ik een keer bij je op de koffie als ik daar in de buurt ben  :D
Door Martine-Tom
Kim_S schreef: Braaf. Snoepvarkentje :biggrin2:
*nomnomnom*

:biggrin2:
Door Lil
Ik duim voor je!

En weet je als je dit wilt moet je het gewoon doen. Als het niet bevalt ruil je gewoon weer terug.  ;) Daar maak ik mij ook niet zo druk over. Ik kan overal aarden, zolang het maar geen stad is.  :P :biggrin2:
Door Martine-Tom
Lil schreef: Ik duim voor je!

En weet je als je dit wilt moet je het gewoon doen. Als het niet bevalt ruil je gewoon weer terug.  ;) Daar maak ik mij ook niet zo druk over. Ik kan overal aarden, zolang het maar geen stad is.  :P :biggrin2:
:biggrin2:
Echt stad-stad, zo'n beton omgeving zou ik ook niet makkelijk aarden, maar dit zit er echt gezellig uit, soort van parkje aan de achterkant tussen de huizenblokken in, groot park aan de voorkant, 4 minuten lopen naar het Alexandrium, maar het zit niet in mijn uitzicht, 5 minuten van het station en diverse bussen, metro en trams af, maar als uitzicht en directe woonomgeving veel groen, nah daar kan ik me prima vinden  :)
Door Lil
Martine-Tom schreef: :biggrin2:
Echt stad-stad, zo'n beton omgeving zou ik ook niet makkelijk aarden, maar dit zit er echt gezellig uit, soort van parkje aan de achterkant tussen de huizenblokken in, groot park aan de voorkant, 4 minuten lopen naar het Alexandrium, maar het zit niet in mijn uitzicht, 5 minuten van het station en diverse bussen, metro en trams af, maar als uitzicht en directe woonomgeving veel groen, nah daar kan ik me prima vinden  :)
Top!

Ik kon niet aarden in een woonwijk vlakbij een aardig groot heidengebied uitkijkend op een grasveld. Nu kijk ik uit op huis/auto's en kan wel aarden  :P ::) :biggrin2:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door