Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door *Dorothea*
Mag je zomaar ruilen dan?
Hier gaan ze daar echt niet mee akkoord als ik met m'n ouders zou ruilen. Zou wel een goede ruil zijn  :biggrin2:
Door Lil
*Dorothea* schreef: Mag je zomaar ruilen dan?
Hier gaan ze daar echt niet mee akkoord als ik met m'n ouders zou ruilen. Zou wel een goede ruil zijn  :biggrin2:
Denk dat je wel officieel naar woningstichtingen moet gaan, maar vaak doen die niet moeilijk als er geen problemen zijn met je huidige woning.
Door Sammy1980
Ohhhh Martine, zou wel heel gaaf zijn als het lukt natuurlijk!!!

Maar mag het zomaar?? Ik bedoel, ik kan me voorstellen dat een verhuurder het liever niet heeft  :-[ :-[
Door Vivianneb
Sammy1980 schreef: Ohhhh Martine, zou wel heel gaaf zijn als het lukt natuurlijk!!!

Maar mag het zomaar?? Ik bedoel, ik kan me voorstellen dat een verhuurder het liever niet heeft  :-[ :-[
Hier in Delft gebeurt het om de haverklap... ik ken er heel veel die zo aan een andere woning komen. De wachtlijsten zijn hier zo lang dat de woningbouw er het nut wel van in ziet (bijv iemand die snel moet verhuizen met een te hoge huur, mensen die met een hoog inkomen op een kleinere goedkope woning zitten).
Er wordt weinig nee gezegd iig.. zo ook Rotterdam :)

Ga duimen voor je Martine :)
Door lianneke
Antonia schreef: Helaas speelt de omgeving in de beeldvorming wel degelijk een rol. Loppersum met het probleem van de aardbevingen ligt hier 25 km vandaan en alhoewel ik er hier gelukkig geen last van heb wil blijkbaar niemand verhuizen naar Oost-Groningen  :'(
De mensen weten niet wat ze missen Tonny, wij wel.
Door Antonia
Nadia schreef: Nou ik sluit me ook aan!! Wat een prachtig huis!!! Groningen is me toch net iets uit de richting.. Maar ohh meennn wat een huis!
Dat zal niet lang te koop staan denk ik!
Helaas, het staat al bijna een jaar te koop en de belangstelling is minimaal.
Door Martine-Tom
Sammy1980 schreef: Ohhhh Martine, zou wel heel gaaf zijn als het lukt natuurlijk!!!

Wonderbaarlijk genoeg is het zo simpel als wat. Ik vul mijn gegevens in en lever papieren in bij mijn verhuurder en de hare, zij doet dat ook en als we aan de eisen voldoen (inkomen enzo) dan mogen we gewoon ruilen. We zijn vergelijkbaar van inkomen en huis dus dat zou geen probleem moeten geven, ik heb sociale huur, dus stel dat het een persoon met top-inkomen zou zijn...dan zou het wel een probleem geven. Maar in dit geval dus niet  :)
Door Summerditches
Antonia schreef: Wat een goed idee! En fijn dat je al zo snel een reactie hebt, ik duim voor je dat het wat wordt.

Ik ga gelijk kijken of dat ook een optie is voor mijn huis, dus mocht er iemand willen verhuizen naar de provincie Groningen:

http://www.funda.nl/koop/noordbroek/hui ... rieweg-10/

Mag ik van jou het adres van die ruilsite?
ahhhhhhhhhhhhhhh..hier een huilende jaloerse randstedeling..wil/kan om diverse redenen niet weg uit de randstad maar ohhhhhhhhhhhhhh..zo'n huis met die ruimte voor de prijs van de gemiddelde haarlemse rijtjeswoning zonder wat..dan ook ..doe je toch nooooooooooooooooooit meer weg
Door nikèdog2000
Antonia schreef: Wat een goed idee! En fijn dat je al zo snel een reactie hebt, ik duim voor je dat het wat wordt.

Ik ga gelijk kijken of dat ook een optie is voor mijn huis, dus mocht er iemand willen verhuizen naar de provincie Groningen:

http://www.funda.nl/koop/noordbroek/hui ... rieweg-10/

Mag ik van jou het adres van die ruilsite?

ik heb gekeken
en alleen maar tering  tering tering zitten zeggen

ZO MOOI

waarom wil je daar weg?
ik heb niet het hele topic gelezen
Door Martine-Tom
Ben zo benieuwd hoe zij het gaat vinden, van hartje Rotterdam naar....Goes...of all places  ;D
Heb ook geadviseerd om op een zaterdag te komen en niet op een zondag, dat is niet echt heel representatief. Denk dat ze zich dan gelijk omdraait ;D
Door Martine-Tom
Anne in Duitsland schreef: Aan de buurt waar je nu woont kan het liggen, volgens mij; da's toch een heerlijk knus hoekje daar? Met het centrum om de hoek!

Ben benieuwd wat het gaat worden. Spannend!
Ja ik vind het een heerlijk plekje, centraal en alles waar je moet zijn is te belopen (ziekenhuis is het enige wat ik nét iets tever voor het gemak vind) dierenarts, centrum, supermarkt, trein, bus..alles binnen een straal van 10 minuten lopen.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door