En hij ligt al lekker in zijn mandje, nu hopen dat het volgend jaar sneeuwt zodat de witte weer wit kan worden... Nog lekker een knuffeltje meegenomen en wat fleece, ik wilde wat gaan oefenen met speeltjes knopen

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Kaela schreef: Gave foto's Joel! Vraagje, groeit de vacht van een Afghaanse windhond vanzelf zo, of houden jullie zijn snuit en rug kort?
Wij hebben vandaag een stukje over de zeedijk bij Lauwersmeer gewandeld. Daar ontbrak nog 3,6 km van het Friese Kustpad voor meneer K en dat hebben we nu heen en terug gelopen. Dus het is dubbel toegevoegd! Oscar vond het maar raar, zo'n zeedijk. Immer gerade aus... Saai! Het was an sich ideaal om hem los te laten lopen, maar het liep in een bocht en je kon niet ver genoeg kijken. En bovenlangs was een prikkeldraad hek naar weiland, waar we dan totaal geen zicht op hadden. Dus ik durfde dat toch maar niet aan. Daarom toch maar weer de flexlijn op de kiek, maar behalve dat vind ik het een onwijs mooie foto. In de verte zie je land, daar ligt moddergat, of all places :-)
![]()
- Judith - schreef: Eerste maandag van de maand, 12.00 uur. Hier doet ook alles het nogIk dacht al: sodeju, is er brand? Leipzig lässt grüssen!
![]()
joel schreef:
wij hoeven niets aan zijn vacht te doen, (behalve wassen, strijken, fohnen) zijn haar is vanaf pup af steeds meer uitgevallen, rondom zijn ogen trekt de haargrens nog iets omhoog en op zijn ribben zakt de haargrens ook nog iets. Maar daar hoeven wij gelukkig niets aan te doen.
Ik weet wel dat als je een afghaan castreert dat je dan kans hebt dat de vacht op de snuit en rug gaat groeien, en een wat wollige ondervacht krijgt, maar ik ken een paar afghanen die dat dus weer niet hebben. En ook afghanen die wel (zonder castratie) een volledige volle vacht op de rug hebben die dan steeds geplukt moet worden.
Kim_S schreef: Wat heb je met haar gedaan???Tragisch he
Is ze..... kapot?![]()