Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Charlie Angel
*milyck* schreef: Zoooooo....DAT is nog eens een bliksemactie! Gefeliciteerd, waar gaan jullie heen: Vijfhoek?
Dank allemaal!

Nee, we gaan naar Keizerslanden.  :)
Door EliScooby
Maxi's 3-tal schreef: Dank allemaal!

En we kijken uit over aan de ene kant de stad en de andere kant het nieuwe park ri Diepenveen.
Door Kinnie
Maxi's 3-tal schreef: Dank allemaal!

Oh als ik bij mn ouders ben ga ik altijd daar naar de appie in dat winikelcentrum, die is wat uitgebreider :D
Door eelke
Maxi's 3-tal schreef: Je bent ook zo gauw tevreden he. :biggrin2:
Nou Gijs vind het gewoon fijn om te weten waar hij dan uitgelaten gaat worden.
Door Charlie Angel
eelke schreef: Nou Gijs vind het gewoon fijn om te weten waar hij dan uitgelaten gaat worden.
Nou, Gijs kan zich uitleven daar, heerlijk drassig en open! :biggrin2:
Door EliScooby
eelke schreef: Nou Gijs vind het gewoon fijn om te weten waar hij dan uitgelaten gaat worden.
Oeh, die 2 vinden dat fantastisch, kan ik je vast zeggen. En als ze onder appél staan, mogen ze nog los ook...
Door eelke
Maxi's 3-tal schreef: Nou, Gijs kan zich uitleven daar, heerlijk drassig en open! :biggrin2:
Gijs zegt geregeld! En super fijn al die kamers, dan kan Joep gewoon mee natuurlijk!
Door EliScooby
eelke schreef: Gijs zegt geregeld! En super fijn al die kamers, dan kan Joep gewoon mee natuurlijk!
Vind het wel een keiharde eis dat ze lief zijn voor de poezels hoor! Anders gaan ze gewoon aan de 2 meter lijn en mogen ze alleen maar kijken naar al dat drassige land!
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door