Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door henneke
ik vind de opening van die van AH te klein als ik daar een stuk pens in wil laten zakken dan zit de hele zipsluiting onder de prut
Door judith1967
Heb zo nachtlampje gekocht(stopkontact),nou als je die in het stopkontact steekt is snachts heel je kamer verlicht,is echt geen nachtlampje.
Dus nu heel het lampje beplakt met tape en alleen de achterkant opengelaten en nu is het pas een  is niet nachtlampje.

Niet echt een miskoop want het werkt wel,alleeen de term nachtlampje is niet  correct(onder nachtlampje versta ik een zwak lichtlampje,niet een lampje met volle schijn sterkte)
Door Zaurak
De messenslijper... mijn mes heeft inmiddels kartels  :-\ ... Denk dat ik toch maar eens ga kijken voor een ouderwetse messenslijper :)

Wel erg blij met het vensterbankkleedje voor de kat :) Zau ligt daar heel graag op!
Door pike
Ik las vanmiddag bij de reviews van een webshop dat de Action lang meegaande styluspennen heeft voor een habbekrats. Het bedrag ben ik alweer vergeten maar het was minder dan één euro. Iemand ervaring? Want ik ben in staat er morgen heen te gaan en er gelijk 10 te kopen  :biggrin2:
Door Ruby/Billy
Zijn 69 cent, heb vandaag net 1 gehaald. Glijd beter over het scherm dan die van trust en smartphone reageert er ook sneller op dan op de trust. Verder zit er aan de andere kant een pen, altijd handig aangezien ik steeds op pennenjacht ben in huis.
Door Ronald
pike schreef: Ik las vanmiddag bij de reviews van een webshop dat de Action lang meegaande styluspennen heeft voor een habbekrats. Het bedrag ben ik alweer vergeten maar het was minder dan één euro. Iemand ervaring? Want ik ben in staat er morgen heen te gaan en er gelijk 10 te kopen  :biggrin2:
Ikke!

Doen precies wat ze moeten doen. Stylus uithangen. En ze schrijven nog fijn ook! Ik had er ook gelijk een paar gekocht. Maar ze zijn nog niet stuk, dus nog steeds met het eerste setje bezig  :biggrin2:
Door nova
pike schreef: Ik las vanmiddag bij de reviews van een webshop dat de Action lang meegaande styluspennen heeft voor een habbekrats. Het bedrag ben ik alweer vergeten maar het was minder dan één euro. Iemand ervaring? Want ik ben in staat er morgen heen te gaan en er gelijk 10 te kopen  :biggrin2:
die doen het niet bij de Nokia  :-\ :-\
Door nova
Nadia schreef: Wat zijn dat voor pennen?

@marije welke zakken uit welke winkel gebruik jij dan?
pen waar je niet mee kan schrijven.
Een kokertje , waar een zachte punt aan zit en je mee  de smartphone  kan  touchen.
Handig bij de kleien lettertoetsen
Mijn  vingers zijn  aardig dik, ik heb geregeld  2 toetsen  te pakken  :-\
Door judith1967
fem fatale schreef: Oh dat nachtlampje wil ik wel, om 's nachts de badkamer te vinden. Die van de Hema geeft te weinig licht.
Nou voor de kosten kan je het uitproberen,want hij kostte maar 1.00 :o ;D ;D
hier lag hij t.o de verfspullen
Door Naomi B
De zipzakjes van Jumbo eigen merk zijn ook fijn en niet heel duur. Mijn Lidl had nog wat voorraad diepvrieszakken binnen gekregen. Ik ga morgen ff inslaan dan. Hoop dat ze er nog zijn.

Overigens heb ik bij de xenos de rubber borstels ontdekt. Die bij de action er niet meer waren.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door