Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Pauline
Wachten terwijl ik boodschappen doe:

Afbeelding

Kwam de winkel uit en er stonden 2 dames bij mijn auto te wijzen. Schrok me rot..., dacht dat er iets was. Nou dat was er natuurlijk ook.... ::) :biggrin2:
Door -Annemarie-
Leuke foto's weer!  :)

@ Koek, heel herkenbaar die katten in de box.  :)  :smitten:
Wij hebben er hier nooit moeilijk over gedaan. Ff het box kleed uitkloppen en omdraaien voordat de mensendame er in gaat en klaar is klara. Hier lagen ze er nooit tegelijkertijd in, dat konden de katten waarschijnlijk niet aan.  :biggrin2:
Door joel
Kim_S schreef: :biggrin2:
Nee das duidelijk een blondrijder  ;D
Ja, keurig zn  kaartje betaald (hij reist duurder dan mn jongste zoon met zn railrunner van 2, 50) en mag geeneens op de stoel zitten  8)
Iris & Django schreef: Niet van vandaag maar vind deze zoo smakelijk  :smitten:

Afbeelding
Race- uurtje  ;D?
Door eelke
Een konijn, een eend, een rat en een sumo. Echt zijn ritueel, met al die dingen in zijn bek heen en week lopen (liefst dat ik er dan nog even wat van zeg als whooo Joep wat ben je knap  ::) ) en dan met alles op de bank neerploffen.

Afbeelding
Door zhiva
eelke schreef: Een konijn, een eend, een rat en een sumo. Echt zijn ritueel, met al die dingen in zijn bek heen en week lopen (liefst dat ik er dan nog even wat van zeg als whooo Joep wat ben je knap  ::) ) en dan met alles op de bank neerploffen.

Afbeelding
Lekker ding! En ja vrouwtje, dat is natuurlijk ook heul erg knap  ;D

Kaya vertelt me net dat ze jaloers is, ze wil ook een eend. Ik heb gezegd dat ze die niet krijgt omdat ze ze sloopt >:( Ze vind me nu stom.
Door MarijeEnBoomer
Joep kan zo hier komen wonen :)
Hier is altijd het begroetingsritueel dat de prinses met een speeltje rondloopt en kreunt en dat ik of degene die ze begroet zegt: oh wat mooooooooooooi  :biggrin2:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door