eelke schreef: Ik heb nog wel zo'n droogmolen en doe er niks mee, dus ik zit te dubbel wat ik er mee moet.In de zomer buiten drogen gaat zooooo snel! Als je e was uit de machine haalt, een nieuw wasje aanzet en de natte was ophangt, is de was eerder droog dan dat je machine klaar is
Hij kan namelijk nergens in staan, want geen gat in de bestrating. Maar ik twijfel ook hoe vaak ik hem zou gebruiken als ie wel in de tuin kon staan.
Maar ja, nu hebben we 4 slaapkamers en dat is voor z'n tweeën best veel (ene slaapkamer droogt de was en op de andere 2 staan de vriezers)

Ik heb het buiten drogen ook lang uitgesteld omdat ik geen zin had om de was van boven naar beneden te halen, op te hangen, af te halen en weer naar boven te brengen (ik woon hier nu 7 jaar, vanaf dat ik hier woon mocht ik de droogmolen van mam hier gebruiken, maar heb hem pas afgelopen zomer eindelijk uit het tuinhuis gehaald en mee naar huis genomen

Maar ik vind het ook heerlijk als de was in het trappengat hangt...heerlijk! De lucht/geur van de schone was komt dan tot in de woonkamer. Genieten hoor!