Dit is een vraag en aanbod rubriek voor BARF ingredienten en de Verzamelplaats

Moderator: Charlie Angel

Door signmodel
Dwarreltje schreef: Wij maken de buurt van Otterlo onveilig ::) voor zolang als het nog duurt...
oeh daar werk ik, je staat erbij

litteljoe schreef: ik woon in nijmegen (gelderland)
je staat er ook bij

welkom
Laatst gewijzigd door signmodel op ma 27 jan 2014, 19:15, 1 keer totaal gewijzigd.
Door signmodel
BlissSpirit schreef: Wil het best voor je meenemen, maar geen treinstation in Bemmel. :-[
dan is het nog verder van huis........

Xerox schreef: Ik woon redelijk dichtbij station arnhem presikhaaf, maar niet op loopafstand..
stopt er wel een busje? en lukt het dan om het misschien eventje te bewaren?
Door bedaan
signmodel schreef: is er iemand die konijn besteld bij michiel en dat voor mij mee wilt nemen naar zijn of haar huis of ergens anders die vlakbij een station woont? dan kom ik het in overleg halen.
Ik wil het wel meenemen, kan het op zondag wel bij je in Dieren droppen in ruil voor een snackje voor Dieber. Rij dan toch naar Rheden en ben dan al op de helft.
Door signmodel
bedaan schreef: Ik wil het wel meenemen, kan het op zondag wel bij je in Dieren droppen in ruil voor een snackje voor Dieber. Rij dan toch naar Rheden en ben dan al op de helft.
oooowwh ga je me heel blij mee maken, dieber ergens allergisch voor?
Door Xerox
Is er misschien iemand in Arnhem e/o die wat konijnkarkas kan missen? Ik red het niet helemaal tot de volgende levering en Xerox (vr)eet gestaag door...  :o
 Terug naar “Vraag en Aanbod BARF ingredienten en Verzamelplaats”

Barfplaats wordt gesponsord door