Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door koekje
Lizzy schreef: Nee, deze Koek, die is wel hip!

Afbeelding

:biggrin2:
:biggrin2:

Ik wil als we gaan verhuizen ook weer was buiten. Ik vind dat zo gezellig.
*burgerlijk*
Door koekje
Hij is nogal 13 in een dozijn en saai.

Ik ben trouwens niet geschikt voor droogmolens. Ik krijg altijd een punt van een arm in mn oog of hoofd.
Door Neally
koekje schreef: Hij is nogal 13 in een dozijn en saai.

Ik ben trouwens niet geschikt voor droogmolens. Ik krijg altijd een punt van een arm in mn oog of hoofd.
:o  Hoe lang ben jij?  *moetimmerreikenombijmamsdewaseraftehalen*
Door koekje
Ik ben heel medium; 1,70 met gympies.
Ik kan niet boven mn macht werken (stomme armen), dus voor mij moet zo'n molen best laag staan dan.
Door *Marga*
koekje schreef: Hij is nogal 13 in een dozijn en saai.

JA en?? het is maar om was op te laten drogen, daarna kan hij weer in de schuur..

Ja ik ben dus inderdaad burgelijk :D :D :D :D :D
Door eelke
Ik heb nog wel zo'n droogmolen en doe er niks mee, dus ik zit te dubbel wat ik er mee moet.
Hij kan namelijk nergens in staan, want geen gat in de bestrating. Maar ik twijfel ook hoe vaak ik hem zou gebruiken als ie wel in de tuin kon staan.

Maar ja, nu hebben we 4 slaapkamers en dat is voor z'n tweeën best veel (ene slaapkamer droogt de was en op de andere 2 staan de vriezers  :biggrin2:)
Door Rabia
@lizzy, hou MP eens in de gaten worden ze regelmatig aangeboden of een weggeefhoek/marktplaats op fb
Door *Dorothea*
Over energie besparen gesproken. Verwarm ik net de oven omdat ik zin had in afbakbroodjes om toen hij voorverwarmd was tot de conclusie te komen dat ik helemaal geen afbakbroodjes meer heb.  :-X
Door eelke
*Dorothea* schreef: Over energie besparen gesproken. Verwarm ik net de oven omdat ik zin had in afbakbroodjes om toen hij voorverwarmd was tot de conclusie te komen dat ik helemaal geen afbakbroodjes meer heb.  :-X
Haha, ook geen pizza of whatever nog om het maar niet verspild te hebben?
Door eelke
*Dorothea* schreef: nope
:bigarmhug:
schaaltje met citroen er in voor het idee van schoonmaken en ontvetten enzo?
Door eelke
Met zo'n grote oven moet ik wel. Maar da's sowieso zonde-energie. Zou wel graag een kleintje willen, maar ja, die kan ik niet kwijt.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door