Dit is een vraag en aanbod rubriek voor BARF ingredienten en de Verzamelplaats

Moderator: Charlie Angel

Door Genji Miles
Xerox schreef: Dan hebben we het vast over een andere groep, want tot voor kort had ik je daar nog nooit gezien!
Zoals ik al zei, we praten langs elkaar heen. Begrijp niet waarom het dan gelijk zo vinnig moet. Ik heb vanaf mei 2013 een eigen groep opgericht waar we regelmatig dingen voor regelen, dus was gewoon een vrijstaand aanbod als je erbij wilt dat t dan bekend is. Geen interesse is prima, maar hoef niet gelijk de volle lading te krijgen toch?!
Door signmodel
robbiekomvoor schreef: Joh echt?
Eerlijk gezegd heb ik jou ook nog nooit met een lijntje voorbij zien komen ;)
je hoeft niet lid te worden of te reageren, vind dit niet zo lieffies van je en zo herken ik je ook helemaal niet.

ik ben lid geworden hoor! dank je wel. (en nee ik doe echt nooit lijntjes, wordt wat moeilijk op de fiets)
Door Genji Miles
signmodel schreef: je hoeft niet lid te worden of te reageren, vind dit niet zo lieffies van je en zo herken ik je ook helemaal niet.

ik ben lid geworden hoor! dank je wel. (en nee ik doe echt nooit lijntjes, wordt wat moeilijk op de fiets)
Kan best 100 kg runderlip van Nadia in kratjes op de fiets ;) en dan vanuit Eindhoven eh :D
Door esther w
[quote="Genji Miles"]
Wij hebben een Facebook groep voor regio 026 voor KVV en barf bestellingen (lijntjes barfplaats/bestellingen degomeat/best4dogs enz.) als je interesse hebt moet je maar ff PB doen. Is alleen voor mensen die ook zelf dingen regelen en niet alleen maar consumeren

026 ligt geloof ik iets uit de richting, Arnhem toch?
Door signmodel
esther w schreef: Hoi,

Ik ben Esther en woon in Culemborg, net nog Gelderland dus ;-)
Ik heb vijf honden en vang er regelmatig eentje op.
Voorlopig droog ik alleen vlees als beloning/ snack.

welkom en ik heb je erbij gezet in de lijst

Groetjes
Door judith vd
Genji Miles schreef: Je moest eens weten voor hoeveel mensen ik rij/regel/voorschiet enz enz enz. Ik ben helaas niet in de gelegenheid om 100-en kg's op te slaan of te vervoeren, want woon helaas in een appartement en rij een heel kleine auto, maar ik help regelmatig met vervoer van lijntjes of het uitdelen op de p-plaatsen. Dus grote transporten of lijntjes ga ik niet kunnen redden, maargoed...ik zal je opmerking maar niet te persoonlijk oppakken.
Klopt! Je hebt een keer voor mij spullen meegenomen.
Was ik blij mee :-*.
Door signmodel
is er iemand die konijn besteld bij michiel en dat voor mij mee wilt nemen naar zijn of haar huis of ergens anders die vlakbij een station woont? dan kom ik het in overleg halen.
Door BlissSpirit
signmodel schreef: is er iemand die konijn besteld bij michiel en dat voor mij mee wilt nemen naar zijn of haar huis of ergens anders die vlakbij een station woont? dan kom ik het in overleg halen.
Wil het best voor je meenemen, maar geen treinstation in Bemmel. :-[
 Terug naar “Vraag en Aanbod BARF ingredienten en Verzamelplaats”

Barfplaats wordt gesponsord door