Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door **Jolanda**
Nadia schreef: Even wachten tot ze in de aanbieding komen! Ik wil er ook graag 1.
Maar dan wel dat de draden in de armen gaan.
Ik heb zo 1 van mijn moeder gekregen.
Zij heeft hem vroeger best veel gebruikt, maar nu gaan de draden niet meer in de armen :( En zo veel word/werd hij nou ook niet gebruikt hoor.
Hij is misschien alles bij elkaar 10 jaar/zomers gebruikt. (door mam en mij)
Door *Marga*
Ik zette de droogmolen in het begin netjes binnen als hij niet in gebruik was, maar nu alleen in de winter gaat hij naar binnen.

De draden zijn wel een keer vervangen ...

Een rekje is weer handig als je hem ergens kan neerzetten met een afdakje of zo.. maar ja die heb ik niet in de tuin, dus in de winter gaat mijn was naar zolder....
Door Nadia
**Jolanda** schreef: Ik heb zo 1 van mijn moeder gekregen.
Zij heeft hem vroeger best veel gebruikt, maar nu gaan de draden niet meer in de armen :( En zo veel word/werd hij nou ook niet gebruikt hoor.
Hij is misschien alles bij elkaar 10 jaar/zomers gebruikt. (door mam en mij)
Das stom. Tante heeft er een al bijna zo lang als ik oud ben. Functioneert nog prima!
Door **Jolanda**
Nadia schreef: Das stom. Tante heeft er een al bijna zo lang als ik oud ben. Functioneert nog prima!
Geen idee. Ik doe er niks raars mee. Voorheen flipte die draden ook heel fijn naar binnen, maar nu :(
Ik heb al van alles geprobeerd maar krijg ze er niet helemaal in :(
Door Pluto
Nadia schreef: Das stom. Tante heeft er een al bijna zo lang als ik oud ben. Functioneert nog prima!
zooo, da's oud!
:biggrin2: 

Geintje natuurlijk!
:-*
Door - pien -
Lizzy schreef: Kelere, wat zijn die droogmolens duur :-X

Een rekkie wil ik niet meer, ik wil echt een droogmolen voor in de tuin maar sjeesus, wat een geld joh :-X
Ik heb ooit een goeie gekocht (Brabantia?) en die gaat al 22 jaar mee  :) ('s winters zet ik 'm wel in de schuur)
Door BusKay
Inderdaad Brabantia droogmolens zijn duur maar zeer degelijk!! Aluminium, goede geleiding en prima draad.
Hier ook al 15 jaar dezelfde...

Goedkoop is in deze duurkoop.
Door Martine-Tom
Busco en Kay schreef: Inderdaad Brabantia droogmolens zijn duur maar zeer degelijk!! Aluminium, goede geleiding en prima draad.
Hier ook al 15 jaar dezelfde...

Goedkoop is in deze duurkoop.
Mijne was iets van 20 euro en draait al 9 seizoenen mee  :)
Door koekje
Ja, die is wel lekker degelijk!
En ook geschikt voor mensen met knot in het haar en lange rokken en teveel kinderen  :biggrin2:
Door Lizzy
koekje schreef: Ja, die is wel lekker degelijk!
En ook geschikt voor mensen met knot in het haar en lange rokken en teveel kinderen  :biggrin2:
Past goed bij ons ouwe huisje :P
Door Kim_S
koekje schreef: Ja, die is wel lekker degelijk!
*GT-alert*  :biggrin2:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door